Φορτηγό μεταφοράς ξυλείαςIVECO „STRALIS HI-WAY“
AS260S51Y/PS CURSOR 13
Φορτηγό μεταφοράς ξυλείας
IVECO „STRALIS HI-WAY“
AS260S51Y/PS CURSOR 13
Τιμή εκκίνησης δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
95.000 €
(115.900 € μικτό)
Έτος κατασκευής
2017
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Nova Ponente 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
- Ονομασία:
- Φορτηγό μεταφοράς ξυλείας
- Κατασκευαστής:
- IVECO „STRALIS HI-WAY“
- Μοντέλο:
- AS260S51Y/PS CURSOR 13
- Έτος κατασκευής:
- 2017
- Κατάσταση:
- πολύ καλή (μεταχειρισμένο)
- Λειτουργικότητα:
- πλήρως λειτουργικό
Τιμή & Τοποθεσία
Τιμή εκκίνησης δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
95.000 €
(115.900 € μικτό)
- Τοποθεσία:
- Nova Ponente, Ιταλία

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
- 126.000 χλμ
- Ισχύς:
- 375 kW (509,86 ίππους)
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 05/2017
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Χρώμα:
- λευκό
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
- 28.000 κιλ
- Καύσιμο:
- ντίζελ
- Κατηγορία εκπομπών:
- Euro 6
- Εξοπλισμός:
- γερανός, επιβραδυντής, κλιματισμός, σύνδεσμος ρυμουλκούμενου
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A184-62-446
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 19.08.2025
Περιγραφή
Πλαίσιο με μεγάλο μπροστινό καμπίνα οδηγού τύπου front-lifter, αναδιπλούμενη χειροκίνητα. Υψηλή οροφή με ευρύχωρο εσωτερικό και εξατομικευμένο σχεδιασμό εσωτερικού (Active Space). Ανάρτηση καμπίνας με αερόσουστες τεσσάρων σημείων και εγκάρσιους σταθεροποιητές. Τμήματα της καμπίνας από γαλβανισμένη λαμαρίνα ή ανακυκλώσιμα σύνθετα πλαστικά υλικά. Κατασκευή πλαισίου με σκάλα και διαμήκεις δοκοί από χάλυβα με προφίλ C και εγκιβωτισμένους εγκάρσιους δοκούς.
- Πνευματικά ανυψούμενο κάθισμα οδηγού, ρυθμιζόμενο σε κλίση, ύψος και διαμήκη κατεύθυνση, με ζώνες ασφαλείας, υποβραχιόνιο, οσφυϊκή υποστήριξη και θέρμανση.
- Πνευματικά ανυψούμενο μεμονωμένο κάθισμα συνοδηγού με ζώνες ασφαλείας
- Σύστημα Iveconnect Radio Touch Screen με 6 ηχεία, μενού ελέγχου για κινητό τηλέφωνο, δορυφορική πλοήγηση φορτηγού και προετοιμασία συστήματος διαχείρισης στόλου
- Ηλεκτρικά παράθυρα
- Χειροκίνητος κλιματισμός
- ACC - προσαρμοζόμενο cruise control με αυτόματη διατήρηση απόστασης
- LDWS - σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα απενεργοποίησης ρελαντί (ANTI-IDLING)
- Ρολόι και ξυπνητήρι στη ζώνη ύπνου
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειριστήριο και δυνατότητα χειρισμού από τη ζώνη ύπνου
- LED DRL φώτα ημέρας
- Ενσωματωμένοι προβολείς ομίχλης και μεγάλης ακτίνας στον προφυλακτήρα
- Σύστημα πλυσίματος προβολέων
- Ηλεκτρικά χειριζόμενη τζαμένια ηλιοροφή με φιμέ κρύσταλλο
- Προετοιμασία για βοηθητική κίνηση PTO
- Ηχητικό σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας
- Μετατροπέας τάσης 24V/12V/20Ampere
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Κάτω κρεβάτι "HIGH COMFORT" με πλαίσιο από ξύλινα λάττα και αποθηκευτικό κουτί
- Τηλεχειριστήριο για ηλεκτρικά παράθυρα, συμπληρωματική θέρμανση, ράδιο, κεντρικό κλείδωμα, ρολόι με ξυπνητήρι, ηλιοροφή και εσωτερικό φωτισμό
- Αποσπώμενο θερμομονωτικό συρτάρι
- Μηχανικός διακόπτης αποσύνδεσης μπαταρίας
- Αεροφυλάκεια αλουμινίου
- Διαφανές θερμαινόμενο φίλτρο προ-καυσίμου “High-performance”
- Ρεζερβουάρ αλουμινίου 390 λίτρων
- Θερμαινόμενη δεξαμενή AdBlue 80 λίτρων
- Εξωτερικό προστατευτικό ήλιου
- Χωρίς ρεζέρβα
- Ψηφιακό ταχογράφο
- Τρίγωνο προειδοποίησης και κουτί πρώτων βοηθειών
- Μεταξόνιο: 4500 mm
- Χρώμα: λευκό IC 194
- Σχέση μετάδοσης άξονα: 3,08 (1408 σ.α.λ. στις 90km/h)
- WORK PACK:
- Πρόσθετο φρένο “ZF INTARDER”
- Θερμαντικό αέρα/πετρελαίου για την καμπίνα με χρονοδιακόπτη στη ζώνη ύπνου
- Αυτόματος κλιματισμός
- Ζυγαριά ανάρτησης αξόνων
- Ενισχυμένο ελατήριο στον εμπρόσθιο άξονα
- Ενισχυμένη αντιστρεπτική δοκός στους πίσω άξονες
- Χαμηλωμένη οροφή
- Δεύτερη κόρνα στο χώρο κινητήρα
Bsdevxq Drjpfx Adwsdi
- Αυτόματος κοτσαδόρος ORLANDI
- Ακινητοποίηση στάθμευσης στον εμπρόσθιο άξονα
- Αντισκωριακή επεξεργασία σκελετού με Tectyl
- Υποδοχή γερανού με χειρισμό κινητήρα
- Πιστόλι αέρος εντός καμπίνας
- Κάμερα οπισθοπορίας και καλώδια (μόνο παράδοση)
- Κοπή σπόιλερ μπροστινού άκρου
- Καλύμματα καθισμάτων
- Μοκεταρισμένα χαλιά στην καμπίνα
- Διακοσμητική λωρίδα RAL 5010 μπλε (όπως το δοκιμαστικό όχημά μας)
- TIS-compact σύστημα ανάγνωσης καρτών
Τεχνική περιγραφή
Κινητήρας IVECO F3HFE611G*J CURSOR 13 – Υδρόψυκτος εξακύλινδρος σε σειρά, τετράχρονος ντίζελ, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και κυβισμό 12.882 cm3. Σύστημα ψεκασμού COMMON RAIL. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος υπερσυμπιεστής (eVGT) μεταβλητής γεωμετρίας με intercooler. Ισχύς 375 kW (510 HP) μεταξύ 1600 και 1900 σ.α.λ., σταθερή ροπή 2300 Nm μεταξύ 900 και 1525 σ.α.λ.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
- Πνευματικά ανυψούμενο κάθισμα οδηγού, ρυθμιζόμενο σε κλίση, ύψος και διαμήκη κατεύθυνση, με ζώνες ασφαλείας, υποβραχιόνιο, οσφυϊκή υποστήριξη και θέρμανση.
- Πνευματικά ανυψούμενο μεμονωμένο κάθισμα συνοδηγού με ζώνες ασφαλείας
- Σύστημα Iveconnect Radio Touch Screen με 6 ηχεία, μενού ελέγχου για κινητό τηλέφωνο, δορυφορική πλοήγηση φορτηγού και προετοιμασία συστήματος διαχείρισης στόλου
- Ηλεκτρικά παράθυρα
- Χειροκίνητος κλιματισμός
- ACC - προσαρμοζόμενο cruise control με αυτόματη διατήρηση απόστασης
- LDWS - σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας
- Σύστημα απενεργοποίησης ρελαντί (ANTI-IDLING)
- Ρολόι και ξυπνητήρι στη ζώνη ύπνου
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειριστήριο και δυνατότητα χειρισμού από τη ζώνη ύπνου
- LED DRL φώτα ημέρας
- Ενσωματωμένοι προβολείς ομίχλης και μεγάλης ακτίνας στον προφυλακτήρα
- Σύστημα πλυσίματος προβολέων
- Ηλεκτρικά χειριζόμενη τζαμένια ηλιοροφή με φιμέ κρύσταλλο
- Προετοιμασία για βοηθητική κίνηση PTO
- Ηχητικό σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας
- Μετατροπέας τάσης 24V/12V/20Ampere
- Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
- Κάτω κρεβάτι "HIGH COMFORT" με πλαίσιο από ξύλινα λάττα και αποθηκευτικό κουτί
- Τηλεχειριστήριο για ηλεκτρικά παράθυρα, συμπληρωματική θέρμανση, ράδιο, κεντρικό κλείδωμα, ρολόι με ξυπνητήρι, ηλιοροφή και εσωτερικό φωτισμό
- Αποσπώμενο θερμομονωτικό συρτάρι
- Μηχανικός διακόπτης αποσύνδεσης μπαταρίας
- Αεροφυλάκεια αλουμινίου
- Διαφανές θερμαινόμενο φίλτρο προ-καυσίμου “High-performance”
- Ρεζερβουάρ αλουμινίου 390 λίτρων
- Θερμαινόμενη δεξαμενή AdBlue 80 λίτρων
- Εξωτερικό προστατευτικό ήλιου
- Χωρίς ρεζέρβα
- Ψηφιακό ταχογράφο
- Τρίγωνο προειδοποίησης και κουτί πρώτων βοηθειών
- Μεταξόνιο: 4500 mm
- Χρώμα: λευκό IC 194
- Σχέση μετάδοσης άξονα: 3,08 (1408 σ.α.λ. στις 90km/h)
- WORK PACK:
- Πρόσθετο φρένο “ZF INTARDER”
- Θερμαντικό αέρα/πετρελαίου για την καμπίνα με χρονοδιακόπτη στη ζώνη ύπνου
- Αυτόματος κλιματισμός
- Ζυγαριά ανάρτησης αξόνων
- Ενισχυμένο ελατήριο στον εμπρόσθιο άξονα
- Ενισχυμένη αντιστρεπτική δοκός στους πίσω άξονες
- Χαμηλωμένη οροφή
- Δεύτερη κόρνα στο χώρο κινητήρα
Bsdevxq Drjpfx Adwsdi
- Αυτόματος κοτσαδόρος ORLANDI
- Ακινητοποίηση στάθμευσης στον εμπρόσθιο άξονα
- Αντισκωριακή επεξεργασία σκελετού με Tectyl
- Υποδοχή γερανού με χειρισμό κινητήρα
- Πιστόλι αέρος εντός καμπίνας
- Κάμερα οπισθοπορίας και καλώδια (μόνο παράδοση)
- Κοπή σπόιλερ μπροστινού άκρου
- Καλύμματα καθισμάτων
- Μοκεταρισμένα χαλιά στην καμπίνα
- Διακοσμητική λωρίδα RAL 5010 μπλε (όπως το δοκιμαστικό όχημά μας)
- TIS-compact σύστημα ανάγνωσης καρτών
Τεχνική περιγραφή
Κινητήρας IVECO F3HFE611G*J CURSOR 13 – Υδρόψυκτος εξακύλινδρος σε σειρά, τετράχρονος ντίζελ, με τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο και κυβισμό 12.882 cm3. Σύστημα ψεκασμού COMMON RAIL. Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος υπερσυμπιεστής (eVGT) μεταβλητής γεωμετρίας με intercooler. Ισχύς 375 kW (510 HP) μεταξύ 1600 και 1900 σ.α.λ., σταθερή ροπή 2300 Nm μεταξύ 900 και 1525 σ.α.λ.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Έγγραφα
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2025
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+39 0471 ... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα




















