Μεταφορά εμπορευματοκιβωτίωνBurg
20FT + 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Ch...
Μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων
Burg
20FT + 20FT SWAP ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) Ch...
Τιμή εκκίνησης δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
6.985 €
(8.452 € μικτό)
Έτος κατασκευής
2012
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Roosendaal 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
- Ονομασία:
- Μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων
- Κατασκευαστής:
- Burg
- Έτος κατασκευής:
- 2012
- Κατάσταση:
- πολύ καλή (μεταχειρισμένο)
Τιμή & Τοποθεσία
Τιμή εκκίνησης δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
6.985 €
(8.452 € μικτό)
- Τοποθεσία:
- Roosendaal, Κάτω Χώρες

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 10/2012
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 9.450 χιλ.
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.550 χιλ.
- Συνολικό μήκος:
- 9.430 χιλ.
- Συνολικό πλάτος:
- 2.550 χιλ.
- Ανάρτηση:
- αέρας
- Μέγεθος ελαστικού:
- 385/65-R22.5
- Μεταξόνιο:
- 7.790 χιλ.
- Εξοπλισμός:
- ABS
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A186-41-056
- Αριθμός Αναφοράς:
- DH2324
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 18.12.2025
Περιγραφή
= Επιπλέον επιλογές και εξοπλισμός =
- ADR
- EBS
- Υδραυλικός άξονας ανύψωσης
- Ζάντες ελαφρού κράματος
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
Iodpfx Aev E Rgaocujtr
= Σημειώσεις =
Πολύ όμορνο 2012 BURG 20FT ADR αλλαγής πλαισίου με άξονες SAF και δισκόφρενα (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) ισχύει έως 08.08.2025, ABS/EBS, 1ος και 2ος άξονας ανύψωσης, Βάρος κενό: 3.690kg, μέγιστο βάρος: 39.000 kg, ελαστικά 385/65-R22,5 (Αριστερά: 14/6/14mm· Δεξιά: 13/8/14mm), ολλανδική έγκριση κυκλοφορίας
= Περισσότερες πληροφορίες =
Διαμόρφωση αξόνων
Διάσταση ελαστικών: 385/65-R22.5
Μάρκα αξόνων: SAF INTRADISC
Φρένα: Δισκόφρενα
Ανάρτηση: Αερανάρτηση
Πίσω άξονας 1: Άξονας ανύψωσης· Μέγιστο βάρος άξονα: 9000 kg· Ποσοστό πέλματος ελαστικού αριστερά: 90%· δεξιά: 80%
Πίσω άξονας 2: Άξονας ανύψωσης· Μέγιστο βάρος άξονα: 9000 kg· Ποσοστό πέλματος ελαστικού αριστερά: 40%· δεξιά: 50%
Πίσω άξονας 3: Μέγιστο βάρος άξονα: 9000 kg· Ποσοστό πέλματος ελαστικού αριστερά: 90%· δεξιά: 90%
Βάρη
Βάρος κενό: 3.690 kg
Ωφέλιμο φορτίο: 35.310 kg
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος (GVW): 39.000 kg
Λειτουργικά
Κατασκευαστής υπερκατασκευής: BURG O-3-CC A7
Κατάσταση
Τεχνική κατάσταση: πολύ καλή
Οπτική κατάσταση: πολύ καλή
Ταυτοποίηση
Αριθμός κυκλοφορίας: OL-02-TR
Περισσότερες πληροφορίες
Επικοινωνήστε με τον Arne Honingh για περαιτέρω πληροφορίες.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
- ADR
- EBS
- Υδραυλικός άξονας ανύψωσης
- Ζάντες ελαφρού κράματος
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
Iodpfx Aev E Rgaocujtr
= Σημειώσεις =
Πολύ όμορνο 2012 BURG 20FT ADR αλλαγής πλαισίου με άξονες SAF και δισκόφρενα (INTRADISC), ADR (EX/II, EX/III, FL, AT) ισχύει έως 08.08.2025, ABS/EBS, 1ος και 2ος άξονας ανύψωσης, Βάρος κενό: 3.690kg, μέγιστο βάρος: 39.000 kg, ελαστικά 385/65-R22,5 (Αριστερά: 14/6/14mm· Δεξιά: 13/8/14mm), ολλανδική έγκριση κυκλοφορίας
= Περισσότερες πληροφορίες =
Διαμόρφωση αξόνων
Διάσταση ελαστικών: 385/65-R22.5
Μάρκα αξόνων: SAF INTRADISC
Φρένα: Δισκόφρενα
Ανάρτηση: Αερανάρτηση
Πίσω άξονας 1: Άξονας ανύψωσης· Μέγιστο βάρος άξονα: 9000 kg· Ποσοστό πέλματος ελαστικού αριστερά: 90%· δεξιά: 80%
Πίσω άξονας 2: Άξονας ανύψωσης· Μέγιστο βάρος άξονα: 9000 kg· Ποσοστό πέλματος ελαστικού αριστερά: 40%· δεξιά: 50%
Πίσω άξονας 3: Μέγιστο βάρος άξονα: 9000 kg· Ποσοστό πέλματος ελαστικού αριστερά: 90%· δεξιά: 90%
Βάρη
Βάρος κενό: 3.690 kg
Ωφέλιμο φορτίο: 35.310 kg
Μέγιστο επιτρεπόμενο βάρος (GVW): 39.000 kg
Λειτουργικά
Κατασκευαστής υπερκατασκευής: BURG O-3-CC A7
Κατάσταση
Τεχνική κατάσταση: πολύ καλή
Οπτική κατάσταση: πολύ καλή
Ταυτοποίηση
Αριθμός κυκλοφορίας: OL-02-TR
Περισσότερες πληροφορίες
Επικοινωνήστε με τον Arne Honingh για περαιτέρω πληροφορίες.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2009
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+31 165 2... αγγελίες
Αυτές οι αγγελίες μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν.
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα













































