Σύστημα βραχίονα γάντζουMercedes-Benz
        Arocs 3251 8x4 TRIPLE!!28TM KRAAN/HAAK!!EURO6!!...    
 Σύστημα βραχίονα γάντζου
Mercedes-Benz
        Arocs 3251 8x4 TRIPLE!!28TM KRAAN/HAAK!!EURO6!!...    
                Έτος κατασκευής            
                2019            
            Κατάσταση        
            Μεταχειρισμένο                    
            Τοποθεσία        
                                                Hedel                                            

 Προβολή φωτογραφιών            
 Εμφάνιση χάρτη            
Βασικά δεδομένα
- Ονομασία:
 - Σύστημα βραχίονα γάντζου
 
- Κατασκευαστής:
 - Mercedes-Benz
 
- Έτος κατασκευής:
 - 2019
 
- Κατάσταση:
 - πολύ καλή (μεταχειρισμένο)
 
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία:
 -             Hedel, Κάτω Χώρες                

 
 Κλήση            
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
 - 219.155 χλμ
 
- Ισχύς:
 - 375 kW (509,86 ίππους)
 
- Πρώτη ταξινόμηση:
 - 09/2019
 
- Τύπος καυσίμου:
 - ντίζελ
 
- Χρώμα:
 - λευκό
 
- Διάταξη αξόνων:
 - 8x4
 
- Καύσιμο:
 - ντίζελ
 
- Καμπίνα οδηγού:
 - καμπίνα ύπνου
 
- Τύπος μετάδοσης:
 - αυτόματο
 
- Κατηγορία εκπομπών:
 - Euro 6
 
- Εξοπλισμός:
 - γερανός, σύνδεσμος ρυμουλκούμενου
 
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
 - A197-93-715
 
- Τελευταία ενημέρωση:
 - στις 19.08.2025
 
Περιγραφή
        = Άλλες επιλογές και εξοπλισμός =
- Περιοριστής ταχύτητας
Bedpfxjw Rb Hxs Aa Aelp
- Καμπίνα
- Ράδιο/CD player
- Φάρος περιστροφικός
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλιοπροστατευτική γείσος
- PTO (παροχή ισχύος)
- PTO (παροχή ισχύος)
= Περαιτέρω πληροφορίες =
Διαμόρφωση αξόνων
Μπροστινός άξονας 1: Κατευθυνόμενος· Πέλμα ελαστικού αριστερά: 50%· Πέλμα ελαστικού δεξιά: 50%
Μπροστινός άξονας 2: Κατευθυνόμενος· Πέλμα ελαστικού αριστερά: 50%· Πέλμα ελαστικού δεξιά: 50%· Μείωση: Εξωτερικοί πλανητικοί άξονες
Πίσω άξονας 1: Πέλμα ελαστικού αριστερά: 50%· Πέλμα ελαστικού δεξιά: 50%· Μείωση: Εξωτερικοί πλανητικοί άξονες
Πίσω άξονας 2: Άξονας ανύψωσης· Κατευθυνόμενος· Πέλμα ελαστικού αριστερά: 50%· Πέλμα ελαστικού δεξιά: 50%
Βάρη
Κενό βάρος: 17.500 kg
Φορτίο: 14.500 kg
Μέγιστο επιτρεπτό βάρος: 32.000 kg
Λειτουργικά
Γερανός: HMF 2820 K5 RADIO REMOTE, έτος 2019, τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα
Αντλία: Ναι
Κατάσταση
Τεχνική κατάσταση: Πολύ καλή
Οπτική κατάσταση: Πολύ καλή
Οικονομικές πληροφορίες
Τιμή: Κατόπιν αιτήματος
Περαιτέρω πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τους John de Koning ή Mark de Koning.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
- Περιοριστής ταχύτητας
Bedpfxjw Rb Hxs Aa Aelp
- Καμπίνα
- Ράδιο/CD player
- Φάρος περιστροφικός
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Ηλιοπροστατευτική γείσος
- PTO (παροχή ισχύος)
- PTO (παροχή ισχύος)
= Περαιτέρω πληροφορίες =
Διαμόρφωση αξόνων
Μπροστινός άξονας 1: Κατευθυνόμενος· Πέλμα ελαστικού αριστερά: 50%· Πέλμα ελαστικού δεξιά: 50%
Μπροστινός άξονας 2: Κατευθυνόμενος· Πέλμα ελαστικού αριστερά: 50%· Πέλμα ελαστικού δεξιά: 50%· Μείωση: Εξωτερικοί πλανητικοί άξονες
Πίσω άξονας 1: Πέλμα ελαστικού αριστερά: 50%· Πέλμα ελαστικού δεξιά: 50%· Μείωση: Εξωτερικοί πλανητικοί άξονες
Πίσω άξονας 2: Άξονας ανύψωσης· Κατευθυνόμενος· Πέλμα ελαστικού αριστερά: 50%· Πέλμα ελαστικού δεξιά: 50%
Βάρη
Κενό βάρος: 17.500 kg
Φορτίο: 14.500 kg
Μέγιστο επιτρεπτό βάρος: 32.000 kg
Λειτουργικά
Γερανός: HMF 2820 K5 RADIO REMOTE, έτος 2019, τοποθετημένος πίσω από την καμπίνα
Αντλία: Ναι
Κατάσταση
Τεχνική κατάσταση: Πολύ καλή
Οπτική κατάσταση: Πολύ καλή
Οικονομικές πληροφορίες
Τιμή: Κατόπιν αιτήματος
Περαιτέρω πληροφορίες
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τους John de Koning ή Mark de Koning.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
            Σημείωση:        Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.    
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2016
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
                            +31 73 20... αγγελίες                
            Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία            
            Παρουσιάστηκε σφάλμα            






























