Οι υπολοιποιMERCEDES-BENZ
Arocs 3348 AK 6x6 Krankipper mit Fassi F195A2.24
Οι υπολοιποι
MERCEDES-BENZ
Arocs 3348 AK 6x6 Krankipper mit Fassi F195A2.24
Κατάσταση
Καινούριο
Τοποθεσία
Lemgo-Lieme 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία πωλητή:
- Trifte 61- 65, 32657 Lemgo-Lieme, Γερμανία
Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Ισχύς:
- 350 kW (475,87 ίππους)
- Συνολικό βάρος:
- 26.000 κιλ
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Χρώμα:
- λευκό
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Φρένα:
- επιβραδυντής
- Τύπος μετάδοσης:
- αυτόματο
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.420 χιλ.
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 4.800 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 800 χιλ.
- Εξοπλισμός:
- ABS, γερανός, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP), κλιματισμός, σύστημα πλοήγησης, υδραυλική πίσω πόρτα
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A202-95-210
- Αριθμός Αναφοράς:
- 3374
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 14.10.2025
Περιγραφή
Εσωτερικός αριθμός για ερωτήματα πελατών: 3-374----Mercedes Benz Arocs 3348 AK 6x6 ανατρεπόμενο φορτηγό με γερανό Fassi F195A.2.24
• Κινητήρας ντίζελ Mercedes-Benz OM471, R6, 12,8 L, 350 kW (476 PS), 2300 Nm, 3ης γενιάς OM471
• Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων G 330-12/11,63-0,77 MERCEDES POWERSHIFT 3
• Πρόγραμμα οδήγησης εκτός δρόμου (OFFROAD)
• Κίνηση 6x6
• Ανάρτηση φύλλων/αέρα
• Κλειδώματα διαφορικού στους κινητήριους πίσω άξονες
• Μεταξόνιο 3600 mm
• Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου 290L, δεξαμενή AdBlue 60L
• Ταμπούρα φρένων μπροστά και πίσω
• Ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης με ABS και ASR
• ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
• Χειρόφρενο, επιπλέον και στον εμπρόσθιο άξονα
• Καμπίνα οδηγού τύπου M ClassicSpace, 2,30 μ, τούνελ 320 mm
• Πάτωμα καμπίνας, τούνελ 320 mm
• Πλάτος καμπίνας 2,30 μ
• Ύψος τοποθέτησης καμπίνας 600 mm
• Πλάτη καμπίνας με παράθυρο
• Κλίση καμπίνας, μηχανική-υδραυλική
• Ανοιγόμενη ηλιοροφή/βάνα εξαερισμού στην οροφή
• Κάθισμα οδηγού με αερανάρτηση (άνεσης)
• Ψηφιακός ταχογράφος 2ης γενιάς, ADR
• Διαδραστικό πολυμέσα ταμπλό
• Σύστημα πλοήγησης
• Πρίζα 24V/15A στη θέση του συνοδηγού
• Πρόσθετη θέρμανση ζεστού νερού στην καμπίνα
• Κλιματισμός
• Σύνδεση πεπιεσμένου αέρα στην καμπίνα
• Ηχεία, 2-δρομών
Αμάξωμα τριών πλευρών με γερανό Fassi F195A.2.24 τοποθετημένο αμέσως πίσω από την καμπίνα (γερανός με κορυφαίο εξοπλισμό: τηλεχειριστήριο, υδραυλικά στηρίγματα με τηλεχειρισμό, φώτα εργασίας κ.λπ.)
• Μήκος χώρου φόρτωσης: 4800 mm
• Πλάτος χώρου φόρτωσης: 2420 mm
• Ύψος χώρου φόρτωσης: 800 mm
Υποκατασκευή: στιβαρή συγκολλητή χαλύβδινη κατασκευή, δύο διαμήκεις δοκοί με εγκάρσιες δοκούς για τη στήριξη προφίλ ανατρεπόμενου 5 mm και δαπέδου 4 mm από Hardox ή Naxtra. Μόνιμος μπροστινός τοίχος από χάλυβα ύψους 1000 mm, 2 στρογγυλοί κρίκοι εσωτερικά, στα άκρα στο μισό ύψος. Σταθερές γωνιακές κολώνες με κάτωθεν κλεισίματα. Πίσω και πλευρικά τοιχώματα (μονοκόμματα σε όλο το μήκος) από αλουμίνιο τύπου hollow profile, ανακλινόμενα και με βοηθητικό μηχανισμό σήκωσης. Πίσω καπάκι επίσης ανακλινόμενο και αιωρούμενο, με κεντρικό κλείδωμα μέσα στο προφίλ. Δάπεδο από Hardox ή Naxtra πάχους 4 mm, συγκολλημένο στα διαμήκη, εγκάρσια δοκάρια και τα προφίλ. Γέφυρα πρέσας και ορθοστάτες στήριξης ενσωματωμένα στους διαμήκεις δοκούς και ενισχυμένα ανάλογα. Τέσσερις κρίκοι πρόσδεσης ανά πλευρά, τοποθετημένοι εξωτερικά καθ’ όλο το μήκος του δαπέδου. Η χαλύβδινη κατασκευή είνaι τύπου St 52-3. Όλα τα χαλύβδινα μέρη αμμοβολούνται, μέρη αμαξώματος βαμμένα ή επικαλυμμένα με πούδρα σε RAL 9016.
Βοηθητικό πλαίσιο: Για τη στήριξη των εμπρός και πίσω αξόνων ανατροπής, με τραβέρσες πρέσας και εγκάρσιες δοκούς. Στην περιοχή του γερανού σε κλειστή διατομή με πλευρικές πλάκες συναρμογής για τον γερανό. Πλαστικά φτερά υπάρχουν και μεταφέρονται/τροποποιούνται αν απαιτείται.
Υδραυλικά: Τοποθέτηση πνευματικής βαλβίδας ελέγχου στην καμπίνα οδηγού (ανατροπέας/γερανός/ρυμουλκούμενο), ολόκληρη η υδραυλική εγκατάσταση συμπεριλαμβανομένων όλων των σωληνώσεων για την ανατρεπόμενη πλατφόρμα τριών πλευρών, την υδραυλική ανατροπή ρυμουλκούμενου και τον γερανό φόρτωσης. Παράδοση και τοποθέτηση αντίστοιχης αξονικής αντλίας σταθερής παροχής.
Ειδικός εξοπλισμός:
- Πίσω κολώνες γωνίας σταθερές
- Βοηθητικοί μηχανισμοί ανύψωσης στα πλευρικά τοιχώματα
Gedpfsxnnvmjx Ahyskc
- Οκτώ κρίκοι πρόσδεσης, 4 ανά πλευρά, ενσωματωμένοι στο δάπεδο
- Υδραυλικό για γερανό/ανατροπέα/ρυμουλκούμενο με διακόπτη στην καμπίνα
- Τοποθέτηση προστατευτικού υποδαπέδου, οπίσθιων φώτων και γραμμών παροχής αριστερά
- Κεντρικό κλεί
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
• Κινητήρας ντίζελ Mercedes-Benz OM471, R6, 12,8 L, 350 kW (476 PS), 2300 Nm, 3ης γενιάς OM471
• Αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων G 330-12/11,63-0,77 MERCEDES POWERSHIFT 3
• Πρόγραμμα οδήγησης εκτός δρόμου (OFFROAD)
• Κίνηση 6x6
• Ανάρτηση φύλλων/αέρα
• Κλειδώματα διαφορικού στους κινητήριους πίσω άξονες
• Μεταξόνιο 3600 mm
• Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου 290L, δεξαμενή AdBlue 60L
• Ταμπούρα φρένων μπροστά και πίσω
• Ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης με ABS και ASR
• ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης
• Χειρόφρενο, επιπλέον και στον εμπρόσθιο άξονα
• Καμπίνα οδηγού τύπου M ClassicSpace, 2,30 μ, τούνελ 320 mm
• Πάτωμα καμπίνας, τούνελ 320 mm
• Πλάτος καμπίνας 2,30 μ
• Ύψος τοποθέτησης καμπίνας 600 mm
• Πλάτη καμπίνας με παράθυρο
• Κλίση καμπίνας, μηχανική-υδραυλική
• Ανοιγόμενη ηλιοροφή/βάνα εξαερισμού στην οροφή
• Κάθισμα οδηγού με αερανάρτηση (άνεσης)
• Ψηφιακός ταχογράφος 2ης γενιάς, ADR
• Διαδραστικό πολυμέσα ταμπλό
• Σύστημα πλοήγησης
• Πρίζα 24V/15A στη θέση του συνοδηγού
• Πρόσθετη θέρμανση ζεστού νερού στην καμπίνα
• Κλιματισμός
• Σύνδεση πεπιεσμένου αέρα στην καμπίνα
• Ηχεία, 2-δρομών
Αμάξωμα τριών πλευρών με γερανό Fassi F195A.2.24 τοποθετημένο αμέσως πίσω από την καμπίνα (γερανός με κορυφαίο εξοπλισμό: τηλεχειριστήριο, υδραυλικά στηρίγματα με τηλεχειρισμό, φώτα εργασίας κ.λπ.)
• Μήκος χώρου φόρτωσης: 4800 mm
• Πλάτος χώρου φόρτωσης: 2420 mm
• Ύψος χώρου φόρτωσης: 800 mm
Υποκατασκευή: στιβαρή συγκολλητή χαλύβδινη κατασκευή, δύο διαμήκεις δοκοί με εγκάρσιες δοκούς για τη στήριξη προφίλ ανατρεπόμενου 5 mm και δαπέδου 4 mm από Hardox ή Naxtra. Μόνιμος μπροστινός τοίχος από χάλυβα ύψους 1000 mm, 2 στρογγυλοί κρίκοι εσωτερικά, στα άκρα στο μισό ύψος. Σταθερές γωνιακές κολώνες με κάτωθεν κλεισίματα. Πίσω και πλευρικά τοιχώματα (μονοκόμματα σε όλο το μήκος) από αλουμίνιο τύπου hollow profile, ανακλινόμενα και με βοηθητικό μηχανισμό σήκωσης. Πίσω καπάκι επίσης ανακλινόμενο και αιωρούμενο, με κεντρικό κλείδωμα μέσα στο προφίλ. Δάπεδο από Hardox ή Naxtra πάχους 4 mm, συγκολλημένο στα διαμήκη, εγκάρσια δοκάρια και τα προφίλ. Γέφυρα πρέσας και ορθοστάτες στήριξης ενσωματωμένα στους διαμήκεις δοκούς και ενισχυμένα ανάλογα. Τέσσερις κρίκοι πρόσδεσης ανά πλευρά, τοποθετημένοι εξωτερικά καθ’ όλο το μήκος του δαπέδου. Η χαλύβδινη κατασκευή είνaι τύπου St 52-3. Όλα τα χαλύβδινα μέρη αμμοβολούνται, μέρη αμαξώματος βαμμένα ή επικαλυμμένα με πούδρα σε RAL 9016.
Βοηθητικό πλαίσιο: Για τη στήριξη των εμπρός και πίσω αξόνων ανατροπής, με τραβέρσες πρέσας και εγκάρσιες δοκούς. Στην περιοχή του γερανού σε κλειστή διατομή με πλευρικές πλάκες συναρμογής για τον γερανό. Πλαστικά φτερά υπάρχουν και μεταφέρονται/τροποποιούνται αν απαιτείται.
Υδραυλικά: Τοποθέτηση πνευματικής βαλβίδας ελέγχου στην καμπίνα οδηγού (ανατροπέας/γερανός/ρυμουλκούμενο), ολόκληρη η υδραυλική εγκατάσταση συμπεριλαμβανομένων όλων των σωληνώσεων για την ανατρεπόμενη πλατφόρμα τριών πλευρών, την υδραυλική ανατροπή ρυμουλκούμενου και τον γερανό φόρτωσης. Παράδοση και τοποθέτηση αντίστοιχης αξονικής αντλίας σταθερής παροχής.
Ειδικός εξοπλισμός:
- Πίσω κολώνες γωνίας σταθερές
- Βοηθητικοί μηχανισμοί ανύψωσης στα πλευρικά τοιχώματα
Gedpfsxnnvmjx Ahyskc
- Οκτώ κρίκοι πρόσδεσης, 4 ανά πλευρά, ενσωματωμένοι στο δάπεδο
- Υδραυλικό για γερανό/ανατροπέα/ρυμουλκούμενο με διακόπτη στην καμπίνα
- Τοποθέτηση προστατευτικού υποδαπέδου, οπίσθιων φώτων και γραμμών παροχής αριστερά
- Κεντρικό κλεί
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2007
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 5261 ... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα