Ανοιχτό ημιρυμουλκούμενο με μουσαμάSCHMITZ CARGOBULL
3-Achs-Sattelanhänger, Cutainsider Universal
Ανοιχτό ημιρυμουλκούμενο με μουσαμά
SCHMITZ CARGOBULL
3-Achs-Sattelanhänger, Cutainsider Universal
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Essen 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
- Ονομασία:
- Ανοιχτό ημιρυμουλκούμενο με μουσαμά
- Κατασκευαστής:
- SCHMITZ CARGOBULL
- Κατάσταση:
- μεταχειρισμένο
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία πωλητή:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Γερμανία

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
- 32.510 κιλ
- Συνολικό βάρος:
- 39.000 κιλ
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 07/2022
- Επόμενος τεχνικός έλεγχος (TÜV):
- 01/2026
- Εξοπλισμός:
- ABS
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A204-85-530
- Αριθμός Αναφοράς:
- 31293
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 08.11.2025
Περιγραφή
Απόσπασμα εξοπλισμού. Πλήρης εξοπλισμός κατόπιν αιτήσεως.
Σασί
Dcodexvgp Ijpfx Affjp
Χωρίς πακέτο Service Plus
Πιστοποιητικά ασφαλείας φορτίου
Ασφάλεια φορτίου: Υπέρ-κατασκευή πιστοποιημένη σύμφωνα με EN 12642 XL με πιστοποιητικό ποτών
Άδεια/Πινακίδες
2 πινακίδες σήμανσης πίσω περίπου 565 x 200 mm ECE-R70 κάθετα στο πίσω τοίχωμα
Χωρίς διεθνές τελωνειακό κλείδωμα
Σασί
Ύψος μακροδοκού μπροστά περίπου 125 mm, πίσω περίπου 400 + 28 mm, Smart Generation
Σασί στάνταρ έκδοση
MODULOS κοχλιωμένο πλαίσιο
Χωρίς βάση εφεδρικής ρόδας
10 έτη εγγύηση κατά της διάβρωσης στα γαλβανισμένα μέρη (βλ. όρους εγγύησης)
Μεταξόνιο περίπου 7.700 mm
Απόσταση αξόνων περίπου 1.310/1.310 mm
Εξωτερικό πλαίσιο με χειλή για δέστρες μουσαμά και 3 ζεύγη αποσπώμενων χιαστί σφήνων
Διαμπερείς οπές πρόσδεσης στο εξωτερικό πλαίσιο
Προστασία κατά της οπισθοδρόμησης
Κεντρικός πείρος 2 ιντσών, κατά SAE, εναλλάξιμος, 1 θέση περίπου 1.690 mm
Πλευρική προστασία σε συνδυασμό με κιβώτιο παλετών
Άξονας με δυνατότητα ανύψωσης
Υποβοήθηση εκκίνησης (ανυψούμενος εμπρόσθιος άξονας), χειρισμός απ' τα φρένα (3x)
Οδήγηση σε κύκλο με ανυψωμένο 1ο άξονα δεν επιτρέπεται
Χρήση μόνο ως βοήθημα εκκίνησης επιτρεπτή
Άξονες
Σύστημα ανάρτησης ROTOS SCB (δισκόφρενα)
3 x 9 t άξονες SCB SP2040, FM1300, ET 120
Διάμετρος δισκόφρενου περίπου 430 mm
Στερέωση τροχών με κεντραρίσματα κατά DIN 74 361 Μέρος 3
Ανάρτηση
3x αεροανάρτηση SCB τύπου MRH-KM30
Σύστημα πέδησης
Διπλής αγωγού πνευματικό σύστημα φρένων με τυπικούς συνδέσμους
Χάλκινο δοχείο αέρα
EBS 2S/2M με σύστημα ευστάθειας
Τροφοδοσία EBS μέσω ISO 7638 + CAN
Διπλής μεμβράνης κύλινδρος πέδησης με ελατήριο (ακινητοποίησης)
Υδραυλικό υποστήριγμα
JOST, ημικυκλικό πέλμα, πλάκα, χειρισμός από μία πλευρά, μικρή συντήρηση
Ηλεκτρική εγκατάσταση
24V με φώτα πολλαπλών θαλάμων, 2 υποδοχές 7 πόλων (1xDIN ISO3731/1xDIN ISO1185), 1 υποδοχή ISO12098
Ενιαία δοκός φώτων, λευκή, με ανάγλυφο SCHMITZ
LED πλευρικά φώτα σε συνδυασμό με φλας
1 σετ LED φώτα λωρίδας
Χωρίς σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας / βοηθητικό σύστημα προσέγγισης ράμπας
Τροχοί & Ελαστικά
Ελαστικά επιλογής μας, κατάλληλα για τοπικές μεταφορές (M+S)
Εξοπλισμός
Μηχανισμός ανύψωσης/καθόδου με λειτουργία AUTO-RESET
2 τάκοι με βάση
CARGOBULL *TrailerConnect* - Εγκέφαλος TrailerConnect CTU με μπαταρία
6x 385/65R22.5 (11.75x22.5)
6 x ατσάλινοι τροχοί ET 120
Καλύμματα παξιμαδιών
Λασπωτήρες, χωρίς πρόσθετους λασπωτήρες, ίσιοι πλαστικοί λασπωτήρες
Αντιαφριστικοί λασπωτήρες με λογότυπο Schmitz
Επιπλέον εξοπλισμός σασί
16 ζεύγη δαγκάνες πρόσδεσης, περίπου 4 τόνους ικανότητα ανά δαγκάνα, κατά EN 12640
Πλαστικό εργαλείοκιβώτιο με καπάκι, ενδιάμεσο ράφι και συρτάρι, πίσω από το συγκρότημα
Λαστιχένια προστατευτικά πρόσκρουσης στο πίσω μέρος
2 λαστιχένια προστατευτικά πρόσκρουσης κάθετα στη δοκό φώτων
Κουτί για 24 Ευρωπαλέτες / 16 ISO Παλέτες
Απόσταση από το έδαφος για το κουτί παλετών: περίπου 286 mm
Βάση για ηλεκτρικές & φρένων μπροστά στην κεφαλή
1 πτυσσόμενη σκάλα επιβίβασης πίσω
Πιστοποιητικό ασφαλείας φορτίου
ΑΝΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Καρότσα με άνοιγμα πλευρών, 3 μέρη
Πρόσθιος τοίχος με χαλύβδινες γωνιακές αντηρίδες και προστατευτικό εσωτερικής πρόσκρουσης ύψους περίπου 350 mm
Μεσαίες & γωνιακές αντηρίδες
3 ζεύγη μεσαίες αντηρίδες με 4 υποδοχές σανίδων, ενισχυμένες
Οπίσθιος τοίχος
2 γωνιακές αντηρίδες στο πίσω μέρος για συρόμενη οροφή, με ενσωματωμένο μηχανισμό σύσφιξης λινάτσας
Δίφυλλες αλουμινένιες πίσω πόρτες, καθ’ ύψος αμαξώματος με εσωτερικές μπάρας
Ράβδος έλξης με βάση στην αριστερή πίσω πόρτα
Δάπεδο
Πλάκες περίπου 28 mm, μέγιστο
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Σασί
Dcodexvgp Ijpfx Affjp
Χωρίς πακέτο Service Plus
Πιστοποιητικά ασφαλείας φορτίου
Ασφάλεια φορτίου: Υπέρ-κατασκευή πιστοποιημένη σύμφωνα με EN 12642 XL με πιστοποιητικό ποτών
Άδεια/Πινακίδες
2 πινακίδες σήμανσης πίσω περίπου 565 x 200 mm ECE-R70 κάθετα στο πίσω τοίχωμα
Χωρίς διεθνές τελωνειακό κλείδωμα
Σασί
Ύψος μακροδοκού μπροστά περίπου 125 mm, πίσω περίπου 400 + 28 mm, Smart Generation
Σασί στάνταρ έκδοση
MODULOS κοχλιωμένο πλαίσιο
Χωρίς βάση εφεδρικής ρόδας
10 έτη εγγύηση κατά της διάβρωσης στα γαλβανισμένα μέρη (βλ. όρους εγγύησης)
Μεταξόνιο περίπου 7.700 mm
Απόσταση αξόνων περίπου 1.310/1.310 mm
Εξωτερικό πλαίσιο με χειλή για δέστρες μουσαμά και 3 ζεύγη αποσπώμενων χιαστί σφήνων
Διαμπερείς οπές πρόσδεσης στο εξωτερικό πλαίσιο
Προστασία κατά της οπισθοδρόμησης
Κεντρικός πείρος 2 ιντσών, κατά SAE, εναλλάξιμος, 1 θέση περίπου 1.690 mm
Πλευρική προστασία σε συνδυασμό με κιβώτιο παλετών
Άξονας με δυνατότητα ανύψωσης
Υποβοήθηση εκκίνησης (ανυψούμενος εμπρόσθιος άξονας), χειρισμός απ' τα φρένα (3x)
Οδήγηση σε κύκλο με ανυψωμένο 1ο άξονα δεν επιτρέπεται
Χρήση μόνο ως βοήθημα εκκίνησης επιτρεπτή
Άξονες
Σύστημα ανάρτησης ROTOS SCB (δισκόφρενα)
3 x 9 t άξονες SCB SP2040, FM1300, ET 120
Διάμετρος δισκόφρενου περίπου 430 mm
Στερέωση τροχών με κεντραρίσματα κατά DIN 74 361 Μέρος 3
Ανάρτηση
3x αεροανάρτηση SCB τύπου MRH-KM30
Σύστημα πέδησης
Διπλής αγωγού πνευματικό σύστημα φρένων με τυπικούς συνδέσμους
Χάλκινο δοχείο αέρα
EBS 2S/2M με σύστημα ευστάθειας
Τροφοδοσία EBS μέσω ISO 7638 + CAN
Διπλής μεμβράνης κύλινδρος πέδησης με ελατήριο (ακινητοποίησης)
Υδραυλικό υποστήριγμα
JOST, ημικυκλικό πέλμα, πλάκα, χειρισμός από μία πλευρά, μικρή συντήρηση
Ηλεκτρική εγκατάσταση
24V με φώτα πολλαπλών θαλάμων, 2 υποδοχές 7 πόλων (1xDIN ISO3731/1xDIN ISO1185), 1 υποδοχή ISO12098
Ενιαία δοκός φώτων, λευκή, με ανάγλυφο SCHMITZ
LED πλευρικά φώτα σε συνδυασμό με φλας
1 σετ LED φώτα λωρίδας
Χωρίς σύστημα προειδοποίησης οπισθοπορείας / βοηθητικό σύστημα προσέγγισης ράμπας
Τροχοί & Ελαστικά
Ελαστικά επιλογής μας, κατάλληλα για τοπικές μεταφορές (M+S)
Εξοπλισμός
Μηχανισμός ανύψωσης/καθόδου με λειτουργία AUTO-RESET
2 τάκοι με βάση
CARGOBULL *TrailerConnect* - Εγκέφαλος TrailerConnect CTU με μπαταρία
6x 385/65R22.5 (11.75x22.5)
6 x ατσάλινοι τροχοί ET 120
Καλύμματα παξιμαδιών
Λασπωτήρες, χωρίς πρόσθετους λασπωτήρες, ίσιοι πλαστικοί λασπωτήρες
Αντιαφριστικοί λασπωτήρες με λογότυπο Schmitz
Επιπλέον εξοπλισμός σασί
16 ζεύγη δαγκάνες πρόσδεσης, περίπου 4 τόνους ικανότητα ανά δαγκάνα, κατά EN 12640
Πλαστικό εργαλείοκιβώτιο με καπάκι, ενδιάμεσο ράφι και συρτάρι, πίσω από το συγκρότημα
Λαστιχένια προστατευτικά πρόσκρουσης στο πίσω μέρος
2 λαστιχένια προστατευτικά πρόσκρουσης κάθετα στη δοκό φώτων
Κουτί για 24 Ευρωπαλέτες / 16 ISO Παλέτες
Απόσταση από το έδαφος για το κουτί παλετών: περίπου 286 mm
Βάση για ηλεκτρικές & φρένων μπροστά στην κεφαλή
1 πτυσσόμενη σκάλα επιβίβασης πίσω
Πιστοποιητικό ασφαλείας φορτίου
ΑΝΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ
Καρότσα με άνοιγμα πλευρών, 3 μέρη
Πρόσθιος τοίχος με χαλύβδινες γωνιακές αντηρίδες και προστατευτικό εσωτερικής πρόσκρουσης ύψους περίπου 350 mm
Μεσαίες & γωνιακές αντηρίδες
3 ζεύγη μεσαίες αντηρίδες με 4 υποδοχές σανίδων, ενισχυμένες
Οπίσθιος τοίχος
2 γωνιακές αντηρίδες στο πίσω μέρος για συρόμενη οροφή, με ενσωματωμένο μηχανισμό σύσφιξης λινάτσας
Δίφυλλες αλουμινένιες πίσω πόρτες, καθ’ ύψος αμαξώματος με εσωτερικές μπάρας
Ράβδος έλξης με βάση στην αριστερή πίσω πόρτα
Δάπεδο
Πλάκες περίπου 28 mm, μέγιστο
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2003
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 201 8... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα
















