Ανατρεπόμενο φορτηγόMAN
TGM 18.320/4x2/Meiller/Kipper/NL10,6to/Nur39 tkm
Ανατρεπόμενο φορτηγό
MAN
TGM 18.320/4x2/Meiller/Kipper/NL10,6to/Nur39 tkm
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
83.200 €
(99.008 € μικτό)
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Steinach 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
83.200 €
(99.008 € μικτό)
- Τοποθεσία πωλητή:
- Bayerwaldstraße 17, 94377 Steinach, Γερμανία

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
- 39.400 χλμ
- Ισχύς:
- 235 kW (319,51 ίππους)
- Τύπος μετάδοσης:
- αυτόματο
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Χρώμα:
- λευκό
- Συνολικό βάρος:
- 18.000 κιλ
- Διάταξη αξόνων:
- 2 άξονες
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 07/2022
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 4.600 χιλ.
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.420 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 600 χιλ.
- Εξοπλισμός:
- ABS, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP), κλιματισμός, σύστημα πλοήγησης
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A206-30-650
- Αριθμός Αναφοράς:
- 2587 F-N1
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 28.11.2025
Περιγραφή
Άριστα συντηρημένο φορτηγό MAN TGM 18.320, 18 τόνων, με ανατρεπόμενο καρότσι Meiller τριών πλευρών και κινητήρα 320 ίππων, 12-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, υψηλής απόδοσης φρένο κινητήρα EVBec, κοτσαδόρος με αερο- και υδραυλική σύνδεση για ρυμουλκούμενο ανατροπής, τεχνικά εφικτό μέγιστο μικτό βάρος συρμού 33 τόνων, αυτόματη κλιματιζόμενη μονάδα, σύστημα πλοήγησης, ψυγείο, γερμανικό όχημα από πρώτο χέρι, και πολλά ακόμη.
Καμπίνα οδηγού τύπου CC κοντή, με πίσω παράθυρο
Nodpfx Abexzxd Ishewp
Κινητήρας Euro 6 E
Κίνηση 4 x 2
Μεταξόνιο 3.875 mm
Βάρος οχήματος κενό 7.400 kg
Φορτίο 10.600 kg
Ανατρεπόμενο Meiller τριών πλευρών: 4.600 x 2.420 mm, πλευρικά τοιχώματα ύψους 600 mm
Μπροστινός τοίχος ύψους 800 mm
Δάπεδο κιβωτίου ανατροπής 4 mm
Δακτύλιοι πρόσδεσης ενσωματωμένοι στο πάτωμα
Πίσω πόρτα ανατρεπόμενου, εκκρεμές με πνευματικό κλείδωμα
Αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic 12.12 OD
Λειτουργία μετάδοσης MAN Idle Speed Driving
Κοτσαδόρος Ringfeder RF40/G 150B με αεροζεύξεις
Υδραυλικός σύνδεσμος ανατροπής πίσω για τρικυβική ανατροπή
Επιτρεπτό μικτό βάρος συρμού: 20.000 kg
Τεχνικά επιτρεπτό: 21.000 kg
Τεχνικά εφικτό σύμφωνα με κατασκευαστή: 33.000 kg
Επιτρεπτό βάρος ρυμούλκησης με πλήρες φρένο: 12.633 kg
Τεχνικά εφικτό βάρος ρυμούλκησης με πλήρη πέδηση: 19.500 kg
Βάρος ρυμούλκησης για SDAH/ZANH: 12.633 kg
Φυλλοελατηριωτή ανάρτηση εμπρός και πίσω
Εμπρόσθιος άξονας: 7.500 kg, οπίσθιος άξονας: 11.500 kg, HY-άξονας
Διαφορικό με μπλοκέ στον πίσω άξονα
Σταθεροποιητές εμπρός και πίσω
Αμορτισέρ εμπρός και πίσω
Σχέση μετάδοσης HY i=4,11
Πλήρες σύστημα βοηθητικής πέδησης
Αντιστροφή κύλισης MAN EasyStart
Σύστημα αυτόματης πέδησης EBA
Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας LDW
EBS με ABS & ASR
ESP
Υψηλής απόδοσης φρένο κινητήρα MAN EVBec, ρυθμιζόμενο
Climatronic (αυτόματος κλιματισμός)
Cruise Control
Ηλιοπροστασία
2 φώτα εργασίας πίσω από την καμπίνα
Πολυλειτουργικό τιμόνι
Ψυγείο στην καμπίνα
Φώτα ημέρας LED
Οροφή με ανοιγόμενη καταπακτή
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
Ηλεκτρικά παράθυρα
Κεντρική κονσόλα χειρισμού MAN EasyControl (2 λειτουργίες, προσβάσιμη εξωτερικά με ανοιχτή πόρτα)
Κάθισμα οδηγού αερόσφαιρας με στήριξη μέσης, ρυθμιζόμενη πλάτη και θέρμανση
MAN Media System Advanced πλοήγηση 7''
Ηχοσύστημα MAN
Γερμανικό όχημα από πρώτο χέρι
Άριστη και προσεγμένη κατάσταση
Τιμή καθαρή πλέον 19% ΦΠΑ. Προσφέρουμε ελκυστικά χρηματοδοτικά πακέτα. Όλες οι πληροφορίες χωρίς εγγύηση. Λάθη και ενδιάμεση πώληση επιφυλάσσονται.
Εσωτερικός αριθμός οχήματος: 2587 F
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Καμπίνα οδηγού τύπου CC κοντή, με πίσω παράθυρο
Nodpfx Abexzxd Ishewp
Κινητήρας Euro 6 E
Κίνηση 4 x 2
Μεταξόνιο 3.875 mm
Βάρος οχήματος κενό 7.400 kg
Φορτίο 10.600 kg
Ανατρεπόμενο Meiller τριών πλευρών: 4.600 x 2.420 mm, πλευρικά τοιχώματα ύψους 600 mm
Μπροστινός τοίχος ύψους 800 mm
Δάπεδο κιβωτίου ανατροπής 4 mm
Δακτύλιοι πρόσδεσης ενσωματωμένοι στο πάτωμα
Πίσω πόρτα ανατρεπόμενου, εκκρεμές με πνευματικό κλείδωμα
Αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic 12.12 OD
Λειτουργία μετάδοσης MAN Idle Speed Driving
Κοτσαδόρος Ringfeder RF40/G 150B με αεροζεύξεις
Υδραυλικός σύνδεσμος ανατροπής πίσω για τρικυβική ανατροπή
Επιτρεπτό μικτό βάρος συρμού: 20.000 kg
Τεχνικά επιτρεπτό: 21.000 kg
Τεχνικά εφικτό σύμφωνα με κατασκευαστή: 33.000 kg
Επιτρεπτό βάρος ρυμούλκησης με πλήρες φρένο: 12.633 kg
Τεχνικά εφικτό βάρος ρυμούλκησης με πλήρη πέδηση: 19.500 kg
Βάρος ρυμούλκησης για SDAH/ZANH: 12.633 kg
Φυλλοελατηριωτή ανάρτηση εμπρός και πίσω
Εμπρόσθιος άξονας: 7.500 kg, οπίσθιος άξονας: 11.500 kg, HY-άξονας
Διαφορικό με μπλοκέ στον πίσω άξονα
Σταθεροποιητές εμπρός και πίσω
Αμορτισέρ εμπρός και πίσω
Σχέση μετάδοσης HY i=4,11
Πλήρες σύστημα βοηθητικής πέδησης
Αντιστροφή κύλισης MAN EasyStart
Σύστημα αυτόματης πέδησης EBA
Σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας LDW
EBS με ABS & ASR
ESP
Υψηλής απόδοσης φρένο κινητήρα MAN EVBec, ρυθμιζόμενο
Climatronic (αυτόματος κλιματισμός)
Cruise Control
Ηλιοπροστασία
2 φώτα εργασίας πίσω από την καμπίνα
Πολυλειτουργικό τιμόνι
Ψυγείο στην καμπίνα
Φώτα ημέρας LED
Οροφή με ανοιγόμενη καταπακτή
Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες
Ηλεκτρικά παράθυρα
Κεντρική κονσόλα χειρισμού MAN EasyControl (2 λειτουργίες, προσβάσιμη εξωτερικά με ανοιχτή πόρτα)
Κάθισμα οδηγού αερόσφαιρας με στήριξη μέσης, ρυθμιζόμενη πλάτη και θέρμανση
MAN Media System Advanced πλοήγηση 7''
Ηχοσύστημα MAN
Γερμανικό όχημα από πρώτο χέρι
Άριστη και προσεγμένη κατάσταση
Τιμή καθαρή πλέον 19% ΦΠΑ. Προσφέρουμε ελκυστικά χρηματοδοτικά πακέτα. Όλες οι πληροφορίες χωρίς εγγύηση. Λάθη και ενδιάμεση πώληση επιφυλάσσονται.
Εσωτερικός αριθμός οχήματος: 2587 F
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2008
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 9428 ... αγγελίες
Αυτές οι αγγελίες μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν.
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα




























































