Ανατρεπόμενο φορτηγόHogra
4x4 met Netam kipper
Ανατρεπόμενο φορτηγό
Hogra
4x4 met Netam kipper
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
55.000 €
(66.550 € μικτό)
Έτος κατασκευής
1956
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
ANDELST 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
- Ονομασία:
- Ανατρεπόμενο φορτηγό
- Κατασκευαστής:
- Hogra
- Μοντέλο:
- 4x4 met Netam kipper
- Έτος κατασκευής:
- 1956
- Κατάσταση:
- πολύ καλή (μεταχειρισμένο)
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
55.000 €
(66.550 € μικτό)
- Τοποθεσία:
- ANDELST, Κάτω Χώρες

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
- 2.587 χλμ
- Ισχύς:
- 61 kW (82,94 ίππους)
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 02/1956
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Μέγεθος ελαστικού:
- 9.00R20
- Διάταξη αξόνων:
- 4x4
- Χρώμα:
- πορτοκαλί
- Τύπος μετάδοσης:
- μηχανικός
- Ανάρτηση:
- ατσάλι
- Εξοπλισμός:
- σύνδεσμος ρυμουλκούμενου, τετρακίνηση
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A207-18-607
- Αριθμός Αναφοράς:
- 44271
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 09.12.2025
Περιγραφή
Αυτό το μοναδικό, πολύ σπάνιο Hogra έχει αποκατασταθεί πλήρως και βρίσκεται σε άριστη κατάσταση!
Ιστορία της Hogra:
Hsdpsx Elatefx Aduefr
Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, η Ολλανδία εξήλθε νικημένη από τη μάχη και ανέκαμψε αργά κατά τη δεκαετία του 1950. Αυτά τα χρόνια χαρακτηρίζονται από απλότητα και σκληρή εργασία για την αποκατάσταση της χώρας. Υπήρχε έλλειψη υλικών και κατά συνέπεια εξοπλισμού. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1950, ο στόλος φορτηγών αποτελούνταν κυρίως από παλαιωμένο εξοπλισμό στρατιωτικής αποθήκης ο οποίος μετασκευαζόταν μαζικά για πολιτική χρήση.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, ο κύριος W.A. Hoek παρατήρησε αυξανόμενη ζήτηση για μεγαλύτερα φορτηγά, την οποία ήταν δύσκολο ή αδύνατο να καλυφθεί. Διέκρινε την ευκαιρία να κατασκευάσει ένα αυτοσχέδιο φορτηγό βασισμένο στη ζήτηση της αγοράς, στη χαμηλότερη δυνατή τιμή που θα μπορούσε να προσφέρει στον χρήστη τη μέγιστη απόδοση.
Ο κος Hoek, ωστόσο, δεν διέθετε το απαιτούμενο κεφάλαιο. Όταν ήρθε σε επαφή με μία πλούσια χήρα, την κυρία Gravelaar, η οποία ήταν πρόθυμη να του χορηγήσει το απαραίτητο αρχικό κεφάλαιο, δημιουργήθηκε το νέο εμπορικό σήμα φορτηγών 'HOGRA', που σχηματίστηκε από τα αρχικά των δύο ατόμων.
Η παραγωγή των πρώτων μονάδων ξεκίνησε το 1954 σε πρώην γαλακτοκομική μονάδα στο Ravenstein.
Το εργοστάσιο Hogra ήταν μία τυπική μονάδα συναρμολόγησης. Όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα, με εξαίρεση την ηλεκτρική καλωδίωση, αγοράζονταν από τρίτους και συναρμολογούνταν στο Ravenstein, ώστε να δημιουργηθούν ένα κινούμενο πλαίσιο με γρίλια, καπό, παρμπρίζ και εμπρός φτερά - χωρίς καμπίνα και υπερκατασκευή. Εκείνη την εποχή ήταν συνηθισμένο ένα φορτηγό να φεύγει από το εργοστάσιο ως κυλιόμενο πλαίσιο και στη συνέχεια να εξοπλίζεται με καμπίνα και υπερκατασκευή από κάποιον ανεξάρτητο κατασκευαστή, ανάλογα με τη ζήτηση του πελάτη. Υπήρχαν τότε γνωστοί κατασκευαστές αμαξωμάτων όπως οι Paul & van Weelde και Buca, αλλά και πολλοί τοπικοί τεχνίτες.
Το πλαίσιο, τα πακέτα ανάρτησης και τα μεταλλικά μέρη του Hogra κατασκευάζονταν στην Ολλανδία, ενώ ο κινητήρας προμηθευόταν αρχικά από τους Βρετανούς Perkins και αργότερα από τους Αυστριακούς Steyr. Τα δύο μοντέλα που κατασκευάστηκαν στη σύντομη πορεία της Hogra έπαιρναν την ονομασία τους από τον ενσωματωμένο κινητήρα. Ο τύπος H7-P6 ήταν εξοπλισμένος με πετρελαιοκινητήρα Perkins P6, ισχύος 83 ίππων. Ο τύπος H7-S100 και αργότερα ο H10 S-100 διέθεταν κινητήρα Steyr ισχύος 100 ίππων. Ο αριθμός 7 στην ονομασία αναφέρεται στη μικτή μεταφορική ικανότητα των 7 τόνων. Οι τύποι H7 σχεδιάστηκαν ως σασί δύο αξόνων 4x2, ενώ μόνο λίγες μονάδες έγιναν 4x4. Το μοντέλο H10 που παρουσιάστηκε το 1957 διαμορφώθηκε ως σασί 3 αξόνων 6x2, προσφέροντας μεταφορική χωρητικότητα έως 10 τόνους.
Από τα τέλη της δεκαετίας του 1950, ο ανταγωνισμός στην αγορά φορτηγών έγινε εντονότερος. Η Hogra επέμεινε στην τεχνολογία της καμπίνας με «μούρη», αλλά με ξεπερασμένη τεχνολογία ήταν αδύνατο να ανταγωνιστεί τα νεότερα φορτηγά με καμπίνα πάνω από τον κινητήρα, που προσέφεραν μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο και καλύτερες επιδόσεις. Το 1958 η εταιρεία περιήλθε σε κρίση και σμικρύθηκε δραστικά. Το τέλος της ολλανδικής αυτής μάρκας φορτηγών, που υπήρξε από το 1954 έως το 1961, ήρθε τελικά το 1961, όταν η Kromhout είχε ήδη αποχωρήσει από την αγορά. Κατασκευάστηκαν συνολικά περίπου 200 οχήματα, σχεδόν αποκλειστικά για την ολλανδική αγορά.
Αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται ένα βιβλίο...
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Ιστορία της Hogra:
Hsdpsx Elatefx Aduefr
Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, η Ολλανδία εξήλθε νικημένη από τη μάχη και ανέκαμψε αργά κατά τη δεκαετία του 1950. Αυτά τα χρόνια χαρακτηρίζονται από απλότητα και σκληρή εργασία για την αποκατάσταση της χώρας. Υπήρχε έλλειψη υλικών και κατά συνέπεια εξοπλισμού. Μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1950, ο στόλος φορτηγών αποτελούνταν κυρίως από παλαιωμένο εξοπλισμό στρατιωτικής αποθήκης ο οποίος μετασκευαζόταν μαζικά για πολιτική χρήση.
Στις αρχές της δεκαετίας του 1950, ο κύριος W.A. Hoek παρατήρησε αυξανόμενη ζήτηση για μεγαλύτερα φορτηγά, την οποία ήταν δύσκολο ή αδύνατο να καλυφθεί. Διέκρινε την ευκαιρία να κατασκευάσει ένα αυτοσχέδιο φορτηγό βασισμένο στη ζήτηση της αγοράς, στη χαμηλότερη δυνατή τιμή που θα μπορούσε να προσφέρει στον χρήστη τη μέγιστη απόδοση.
Ο κος Hoek, ωστόσο, δεν διέθετε το απαιτούμενο κεφάλαιο. Όταν ήρθε σε επαφή με μία πλούσια χήρα, την κυρία Gravelaar, η οποία ήταν πρόθυμη να του χορηγήσει το απαραίτητο αρχικό κεφάλαιο, δημιουργήθηκε το νέο εμπορικό σήμα φορτηγών 'HOGRA', που σχηματίστηκε από τα αρχικά των δύο ατόμων.
Η παραγωγή των πρώτων μονάδων ξεκίνησε το 1954 σε πρώην γαλακτοκομική μονάδα στο Ravenstein.
Το εργοστάσιο Hogra ήταν μία τυπική μονάδα συναρμολόγησης. Όλα τα απαραίτητα εξαρτήματα, με εξαίρεση την ηλεκτρική καλωδίωση, αγοράζονταν από τρίτους και συναρμολογούνταν στο Ravenstein, ώστε να δημιουργηθούν ένα κινούμενο πλαίσιο με γρίλια, καπό, παρμπρίζ και εμπρός φτερά - χωρίς καμπίνα και υπερκατασκευή. Εκείνη την εποχή ήταν συνηθισμένο ένα φορτηγό να φεύγει από το εργοστάσιο ως κυλιόμενο πλαίσιο και στη συνέχεια να εξοπλίζεται με καμπίνα και υπερκατασκευή από κάποιον ανεξάρτητο κατασκευαστή, ανάλογα με τη ζήτηση του πελάτη. Υπήρχαν τότε γνωστοί κατασκευαστές αμαξωμάτων όπως οι Paul & van Weelde και Buca, αλλά και πολλοί τοπικοί τεχνίτες.
Το πλαίσιο, τα πακέτα ανάρτησης και τα μεταλλικά μέρη του Hogra κατασκευάζονταν στην Ολλανδία, ενώ ο κινητήρας προμηθευόταν αρχικά από τους Βρετανούς Perkins και αργότερα από τους Αυστριακούς Steyr. Τα δύο μοντέλα που κατασκευάστηκαν στη σύντομη πορεία της Hogra έπαιρναν την ονομασία τους από τον ενσωματωμένο κινητήρα. Ο τύπος H7-P6 ήταν εξοπλισμένος με πετρελαιοκινητήρα Perkins P6, ισχύος 83 ίππων. Ο τύπος H7-S100 και αργότερα ο H10 S-100 διέθεταν κινητήρα Steyr ισχύος 100 ίππων. Ο αριθμός 7 στην ονομασία αναφέρεται στη μικτή μεταφορική ικανότητα των 7 τόνων. Οι τύποι H7 σχεδιάστηκαν ως σασί δύο αξόνων 4x2, ενώ μόνο λίγες μονάδες έγιναν 4x4. Το μοντέλο H10 που παρουσιάστηκε το 1957 διαμορφώθηκε ως σασί 3 αξόνων 6x2, προσφέροντας μεταφορική χωρητικότητα έως 10 τόνους.
Από τα τέλη της δεκαετίας του 1950, ο ανταγωνισμός στην αγορά φορτηγών έγινε εντονότερος. Η Hogra επέμεινε στην τεχνολογία της καμπίνας με «μούρη», αλλά με ξεπερασμένη τεχνολογία ήταν αδύνατο να ανταγωνιστεί τα νεότερα φορτηγά με καμπίνα πάνω από τον κινητήρα, που προσέφεραν μεγαλύτερο ωφέλιμο φορτίο και καλύτερες επιδόσεις. Το 1958 η εταιρεία περιήλθε σε κρίση και σμικρύθηκε δραστικά. Το τέλος της ολλανδικής αυτής μάρκας φορτηγών, που υπήρξε από το 1954 έως το 1961, ήρθε τελικά το 1961, όταν η Kromhout είχε ήδη αποχωρήσει από την αγορά. Κατασκευάστηκαν συνολικά περίπου 200 οχήματα, σχεδόν αποκλειστικά για την ολλανδική αγορά.
Αυτή τη στιγμή ετοιμάζεται ένα βιβλίο...
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2003
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+31 488 2... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα


























