σοκάμι φορτηγούInternational Harvester
COF4070B
σοκάμι φορτηγού
International Harvester
COF4070B
Τιμή εκκίνησης δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
62.500 €
(75.000 € μικτό)
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Gallbrunn 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
- Ονομασία:
- σοκάμι φορτηγού
- Κατασκευαστής:
- International Harvester
- Μοντέλο:
- COF4070B
- Κατάσταση:
- μεταχειρισμένο
- Λειτουργικότητα:
- πλήρως λειτουργικό
Τιμή & Τοποθεσία
Τιμή εκκίνησης δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
62.500 €
(75.000 € μικτό)
- Τοποθεσία:
- Gallbrunn, Αυστρία

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Χιλιομετρική ένδειξη:
- 62.000 χλμ
- Ισχύς:
- 169,16 kW (229,99 ίππους)
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 09/1981
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Μέγεθος ελαστικού:
- 10.00 R20
- Κατάσταση ελαστικών:
- 95 ποσοστό
- Διάταξη αξόνων:
- 6x4
- Επόμενος τεχνικός έλεγχος (TÜV):
- 09/2026
- Καύσιμο:
- ντίζελ
- Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου:
- 650 λ
- Φρένα:
- VEB (Συνδυασμός κρατικών επιχειρήσεων)
- Χρώμα:
- πράσινο
- Καμπίνα οδηγού:
- καμπίνα ύπνου
- Τύπος μετάδοσης:
- μηχανικός
- Αριθμός ταχυτήτων:
- 10
- Ανάρτηση:
- ατσάλι
- Αριθμός θέσεων:
- 2
- Εξοπλισμός:
- προβολείς ομίχλης, σύνδεσμος ρυμουλκούμενου
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A208-31-342
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 25.12.2025
Περιγραφή
Διατίθεται προς πώληση ένα International COF-4070B Transtar II του 1980/81.
Ιστορικό: Το όχημα εισήχθη στην Αυστρία ως γεωφυσικό όχημα μέτρησης για λογαριασμό της ÖMV. Μετά από αρκετές αλλαγές ιδιοκτησίας ήρθε στα χέρια μου. Δυστυχώς, από το αρχικό όχημα μπόρεσε να διασωθεί μόνο το σασί, γι’ αυτό και έγινε η μετατροπή. Το όχημα έχει 41.000 μίλια στο κοντέρ μετρημένες.
Έγγραφα: Το όχημα είναι ταξινομημένο ως «αυτοκινούμενο μηχάνημα εργασίας έως 90 km/h». Είναι δηλωμένο, ενώ οι πινακίδες κυκλοφορίας έχουν κατατεθεί. Το τεχνικό έλεγχο (“Pickerl”) ισχύει μέχρι 09/2026. Διατίθενται επίσης τα πρωτότυπα βιβλία οδηγιών, ένας κατάλογος ανταλλακτικών και το “Line Setting Ticket”. Με το τελευταίο μπορείτε να προμηθευτείτε τα σωστά ανταλλακτικά από τις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Nlsdjx N Ddrspfx Acusk
Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Το φορτηγό κινείται από έναν κινητήρα Cummins σειράς NH 230 HP. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι της Fuller (RT-9509). Ο πρώτος άξονας μετάδοσης συνδέεται με ένα βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων της Spicer, το οποίο διαθέτει και πλευρική μετάδοση, προωθώντας την κίνηση στους δύο κινητήριους άξονες.
Η τεχνολογία είναι εντελώς αυθεντική και λειτουργεί. Ωστόσο, λόγω ηλικίας, ενδέχεται να προκύψουν προβλήματα ανά πάσα στιγμή. Υπάρχουν μερικές μικροδουλειές που απομένουν, όπως η αντλία κλίσης καμπίνας και το σύστημα Brake Master, τα οποία χρειάζονται σέρβις (τα ανταλλακτικά υπάρχουν).
Μετατροπή: Όπως προαναφέρθηκε, μόνο το πλαίσιο «σώθηκε», αφού η υπερκατασκευή αφαιρέθηκε εντελώς. Για να διατηρηθεί ο χαρακτήρας του οχήματος, η μετατροπή έγινε προς «μηχάνημα εργασίας». Περισσότερα λόγια περιττεύουν — παρακαλώ δείτε τις φωτογραφίες. Για απορίες επικοινωνήστε μέσω e-mail ή τηλεφώνου.
Λοιπά: Πωλώ το όχημα επειδή το είχα αρκετά χρόνια. Δεν πρόλαβα να το ολοκληρώσω (λείπει ακόμη η αυθεντική πλάκα ρυμούλκησης), αλλά προχώρησα σημαντικά στη διαδικασία αποκατάστασης με τις δυνατότητές μου. Υπάρχουν και προσωπικοί λόγοι που δεν θα αναλύσω εδώ.
Το όχημα πωλείται πλήρως εξοπλισμένο (αλυσίδες πρόσδεσης, ιμάντες, εργαλειοθήκη, πινακίδες διεύρυνσης, σημαίες, επιδέσμους κ.λπ.). Περιλαμβάνονται στην τιμή διάφορα ανταλλακτικά, αναλώσιμα, τα αυθεντικά καθίσματα, φίλτρα, ντίζες, λάμπες καμπίνας κ.α., ουσιαστικά ό,τι έχει μαζευτεί με τα χρόνια πλην προσωπικών αντικειμένων.
Η τιμή είναι διαπραγματεύσιμη, αλλά παρακαλούνται όσοι ρωτούν μόνο "ποια είναι η τελική τιμή;" να μην επικοινωνούν. Σε ό,τι αφορά τους υποψήφιους για αυτοκινούμενο, το όχημα διαθέτει φύλλα ανάρτησης και θα καταστρέψει κάθε σερβίτσιο μελαμίνης. Δοκιμαστικές διαδρομές μπορούν να γίνουν μόνο εφόσον το επιτρέπει ο καιρός. Οδηγοί πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με διπλό συμπλέκτη και διπλοενδιάμεσο γκάζι. Δεδομένου ότι πρόκειται για μεταχειρισμένο όχημα/αντίκα, αποκλείεται κάθε ευθύνη, εγγύηση, επιστροφή ή αποζημίωση.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Ιστορικό: Το όχημα εισήχθη στην Αυστρία ως γεωφυσικό όχημα μέτρησης για λογαριασμό της ÖMV. Μετά από αρκετές αλλαγές ιδιοκτησίας ήρθε στα χέρια μου. Δυστυχώς, από το αρχικό όχημα μπόρεσε να διασωθεί μόνο το σασί, γι’ αυτό και έγινε η μετατροπή. Το όχημα έχει 41.000 μίλια στο κοντέρ μετρημένες.
Έγγραφα: Το όχημα είναι ταξινομημένο ως «αυτοκινούμενο μηχάνημα εργασίας έως 90 km/h». Είναι δηλωμένο, ενώ οι πινακίδες κυκλοφορίας έχουν κατατεθεί. Το τεχνικό έλεγχο (“Pickerl”) ισχύει μέχρι 09/2026. Διατίθενται επίσης τα πρωτότυπα βιβλία οδηγιών, ένας κατάλογος ανταλλακτικών και το “Line Setting Ticket”. Με το τελευταίο μπορείτε να προμηθευτείτε τα σωστά ανταλλακτικά από τις ΗΠΑ και τον Καναδά.
Nlsdjx N Ddrspfx Acusk
Τεχνικά Χαρακτηριστικά: Το φορτηγό κινείται από έναν κινητήρα Cummins σειράς NH 230 HP. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι της Fuller (RT-9509). Ο πρώτος άξονας μετάδοσης συνδέεται με ένα βοηθητικό κιβώτιο ταχυτήτων της Spicer, το οποίο διαθέτει και πλευρική μετάδοση, προωθώντας την κίνηση στους δύο κινητήριους άξονες.
Η τεχνολογία είναι εντελώς αυθεντική και λειτουργεί. Ωστόσο, λόγω ηλικίας, ενδέχεται να προκύψουν προβλήματα ανά πάσα στιγμή. Υπάρχουν μερικές μικροδουλειές που απομένουν, όπως η αντλία κλίσης καμπίνας και το σύστημα Brake Master, τα οποία χρειάζονται σέρβις (τα ανταλλακτικά υπάρχουν).
Μετατροπή: Όπως προαναφέρθηκε, μόνο το πλαίσιο «σώθηκε», αφού η υπερκατασκευή αφαιρέθηκε εντελώς. Για να διατηρηθεί ο χαρακτήρας του οχήματος, η μετατροπή έγινε προς «μηχάνημα εργασίας». Περισσότερα λόγια περιττεύουν — παρακαλώ δείτε τις φωτογραφίες. Για απορίες επικοινωνήστε μέσω e-mail ή τηλεφώνου.
Λοιπά: Πωλώ το όχημα επειδή το είχα αρκετά χρόνια. Δεν πρόλαβα να το ολοκληρώσω (λείπει ακόμη η αυθεντική πλάκα ρυμούλκησης), αλλά προχώρησα σημαντικά στη διαδικασία αποκατάστασης με τις δυνατότητές μου. Υπάρχουν και προσωπικοί λόγοι που δεν θα αναλύσω εδώ.
Το όχημα πωλείται πλήρως εξοπλισμένο (αλυσίδες πρόσδεσης, ιμάντες, εργαλειοθήκη, πινακίδες διεύρυνσης, σημαίες, επιδέσμους κ.λπ.). Περιλαμβάνονται στην τιμή διάφορα ανταλλακτικά, αναλώσιμα, τα αυθεντικά καθίσματα, φίλτρα, ντίζες, λάμπες καμπίνας κ.α., ουσιαστικά ό,τι έχει μαζευτεί με τα χρόνια πλην προσωπικών αντικειμένων.
Η τιμή είναι διαπραγματεύσιμη, αλλά παρακαλούνται όσοι ρωτούν μόνο "ποια είναι η τελική τιμή;" να μην επικοινωνούν. Σε ό,τι αφορά τους υποψήφιους για αυτοκινούμενο, το όχημα διαθέτει φύλλα ανάρτησης και θα καταστρέψει κάθε σερβίτσιο μελαμίνης. Δοκιμαστικές διαδρομές μπορούν να γίνουν μόνο εφόσον το επιτρέπει ο καιρός. Οδηγοί πρέπει να είναι εξοικειωμένοι με διπλό συμπλέκτη και διπλοενδιάμεσο γκάζι. Δεδομένου ότι πρόκειται για μεταχειρισμένο όχημα/αντίκα, αποκλείεται κάθε ευθύνη, εγγύηση, επιστροφή ή αποζημίωση.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 6769 ... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα




















































































