Ρυμουλκούμενο χαμηλού φορτίουMÜLLER-MITTELTAL
18 to. Tand.-Stahl - Strong -3 Seiten mit Rampen
Ρυμουλκούμενο χαμηλού φορτίου
MÜLLER-MITTELTAL
18 to. Tand.-Stahl - Strong -3 Seiten mit Rampen
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
36.950 €
(43.970 € μικτό)
Κατάσταση
Καινούριο
Τοποθεσία
Egestorf 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
36.950 €
(43.970 € μικτό)
- Τοποθεσία πωλητή:
- Eichenstich 12, 21272 Egestorf, Γερμανία
Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Συνολικό βάρος:
- 18.000 κιλ
- Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
- 13.600 κιλ
- Διάταξη αξόνων:
- 2 άξονες
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 5.000 χιλ.
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.420 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 700 χιλ.
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A180-67-421
- Αριθμός Αναφοράς:
- 61371
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 10.07.2025
Περιγραφή
* KA-TA-RT 18,0:
* EBS (ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης)
* Σύστημα έκτακτης απελευθέρωσης για ελατήρια φρένων
* Ταμπούρα φρένων
* Αεροανάρτηση με σύστημα ανύψωσης και καθόδου καθώς και βαλβίδα RtR και χειροκίνητη χαμηλώση για τη διαδικασία φόρτωσης
* Ρυμουλκούμενος σωλήνας με μηχανική ρύθμιση ύψους και κρίκο ρυμούλκησης 50 mm
* Μπροστινό χειροκίνητο στήριγμα
* Εξωτερικά πτυσσόμενα στηρίγματα πίσω
* Πλαστικό κιβώτιο εργαλείων – περίπου 750 x 350 x 300 mm, τοποθετημένο δεξιά στο πλάι
* Πλαστικά πίσω φτερά (τριών τετάρτων)
* 15-πολικός 24 V και επιπλέον 13-πολικός 12 V ηλεκτρικός σύνδεσμος
* Επιμηκυμένες συνδέσεις για γεωργικά και δασικά οχήματα
* Πίσω φώτα LED 12 / 24 V ενσωματωμένα στο εμπόδιο υποβιβασμού
* Καρότσα τριών πλευρών από λεπτόκοκκο χάλυβα με ψηλά πλαϊνά τοιχώματα M-Strong και ενισχυμένο κύλινδρο ανύψωσης 180 bar
* Σταθερός πρόσθιος τοίχος από φύλλο μετάλλου
* Βάση από σκληρό ξύλο για κάδο εκσκαφέα βιδωμένη στον πρόσθιο τοίχο
* Συνεχή πλαϊνά τοιχώματα – χωρίς κεντρικό στύλο – πτυσσόμενα με ανυψωτήρα πλευρικού τοιχώματος και εκκρεμές λειτουργίας μέσω χειροκίνητης κεντρικής κλειδαριάς
* Πίσω πασσάλους με βίδες
* Οπίσθια δίφυλλη χαλύβδινη πόρτα, ασύμμετρη διαίρεση, με δυνατότητα περιστροφής 270° και ασφάλισης – μη πτυσσόμενη – καθώς και με επιπλέον εκκρεμές πλαίσιο για αυτόματο άνοιγμα της πίσω πόρτας κατά την ανατροπή, κλείδωμα μέσω γαλβανισμένου περιστρεφόμενου μάνταλου και κεντρικής κλειδαριάς, δυνατότητα απενεργοποίησης του αυτόματου ανοίγματος στο ανάποδο άδειασμα με ανοιχτή δίφυλλη πόρτα
* Σε κάθε γωνία 1 x 7 t κρίκος πρόσδεσης, καθώς και πλευρικά 4 x 3 t κρίκοι πρόσδεσης ενσωματωμένοι στο εξωτερικό πλαίσιο
* Δάπεδο από ατσάλινο φύλλο 4 mm
* Βαθμίδα πρόσβασης στη δεξιά πλευρά της κατεύθυνσης πορείας, βιδωμένη με χειρολαβή στον πρόσθιο τοίχο
* Σιδηροτροχιά υποδοχής πίσω για ράμπες επιβίβασης
* Εσοχή υποδοχής για ράμπες επιβίβασης στο πλαίσιο στο πίσω μέρος
* 1 ζεύγος αλουμινένιων ραμπών επιβίβασης (10 t/ζεύγος) περίπου 3.570 x 410 mm για οχήματα με ελαστικά ή ερπύστριες
* --Πιστοποιητικό ασφάλισης φορτίου κατά EN 12642 XL;
* Πλαίσιο, ρυμουλκούμενος σωλήνας, πίσω πασσάλους, πρόσθιος τοίχος, ανατρεπόμενη καρότσα, εμπόδιο υποβιβασμού, πίσω πτυσσόμενα στηρίγματα – θερμά γαλβανισμένα
* Πλαϊνά τοιχώματα – ηλεκτροστατικά βαμμένα – καθώς και πίσω πόρτα σε λευκό RAL 9010
* Βαφή πλαϊνών τοιχωμάτων σε άλλο χρώμα RAL κατόπιν επιπλέον χρέωσης
* Άξονες, αεροφυλάκιο, κρίκος ρυμούλκησης, χειροκίνητο μπροστινό στήριγμα βαμμένα σε μαύρο τόνο
Kdedpfx Ajvin T Sohyou
* --Πρώην εκθεσιακό τρέιλερ Müller-Mitteltal, χωρίς ταξινόμηση και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, με ελαφριές φθορές χρήσης.
* Έγγραφα COC εκδοθέντα το 2024--
* Το όχημα διαθέτει ημερήσια ταξινόμηση (χωρίς χρήση)
* Με επιφύλαξη τυχόν λαθών και ενδιάμεσης πώλησης
* Άμεση διαθεσιμότητα από Egestorf στον αυτοκινητόδρομο A7
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
* EBS (ηλεκτρονικό σύστημα πέδησης)
* Σύστημα έκτακτης απελευθέρωσης για ελατήρια φρένων
* Ταμπούρα φρένων
* Αεροανάρτηση με σύστημα ανύψωσης και καθόδου καθώς και βαλβίδα RtR και χειροκίνητη χαμηλώση για τη διαδικασία φόρτωσης
* Ρυμουλκούμενος σωλήνας με μηχανική ρύθμιση ύψους και κρίκο ρυμούλκησης 50 mm
* Μπροστινό χειροκίνητο στήριγμα
* Εξωτερικά πτυσσόμενα στηρίγματα πίσω
* Πλαστικό κιβώτιο εργαλείων – περίπου 750 x 350 x 300 mm, τοποθετημένο δεξιά στο πλάι
* Πλαστικά πίσω φτερά (τριών τετάρτων)
* 15-πολικός 24 V και επιπλέον 13-πολικός 12 V ηλεκτρικός σύνδεσμος
* Επιμηκυμένες συνδέσεις για γεωργικά και δασικά οχήματα
* Πίσω φώτα LED 12 / 24 V ενσωματωμένα στο εμπόδιο υποβιβασμού
* Καρότσα τριών πλευρών από λεπτόκοκκο χάλυβα με ψηλά πλαϊνά τοιχώματα M-Strong και ενισχυμένο κύλινδρο ανύψωσης 180 bar
* Σταθερός πρόσθιος τοίχος από φύλλο μετάλλου
* Βάση από σκληρό ξύλο για κάδο εκσκαφέα βιδωμένη στον πρόσθιο τοίχο
* Συνεχή πλαϊνά τοιχώματα – χωρίς κεντρικό στύλο – πτυσσόμενα με ανυψωτήρα πλευρικού τοιχώματος και εκκρεμές λειτουργίας μέσω χειροκίνητης κεντρικής κλειδαριάς
* Πίσω πασσάλους με βίδες
* Οπίσθια δίφυλλη χαλύβδινη πόρτα, ασύμμετρη διαίρεση, με δυνατότητα περιστροφής 270° και ασφάλισης – μη πτυσσόμενη – καθώς και με επιπλέον εκκρεμές πλαίσιο για αυτόματο άνοιγμα της πίσω πόρτας κατά την ανατροπή, κλείδωμα μέσω γαλβανισμένου περιστρεφόμενου μάνταλου και κεντρικής κλειδαριάς, δυνατότητα απενεργοποίησης του αυτόματου ανοίγματος στο ανάποδο άδειασμα με ανοιχτή δίφυλλη πόρτα
* Σε κάθε γωνία 1 x 7 t κρίκος πρόσδεσης, καθώς και πλευρικά 4 x 3 t κρίκοι πρόσδεσης ενσωματωμένοι στο εξωτερικό πλαίσιο
* Δάπεδο από ατσάλινο φύλλο 4 mm
* Βαθμίδα πρόσβασης στη δεξιά πλευρά της κατεύθυνσης πορείας, βιδωμένη με χειρολαβή στον πρόσθιο τοίχο
* Σιδηροτροχιά υποδοχής πίσω για ράμπες επιβίβασης
* Εσοχή υποδοχής για ράμπες επιβίβασης στο πλαίσιο στο πίσω μέρος
* 1 ζεύγος αλουμινένιων ραμπών επιβίβασης (10 t/ζεύγος) περίπου 3.570 x 410 mm για οχήματα με ελαστικά ή ερπύστριες
* --Πιστοποιητικό ασφάλισης φορτίου κατά EN 12642 XL;
* Πλαίσιο, ρυμουλκούμενος σωλήνας, πίσω πασσάλους, πρόσθιος τοίχος, ανατρεπόμενη καρότσα, εμπόδιο υποβιβασμού, πίσω πτυσσόμενα στηρίγματα – θερμά γαλβανισμένα
* Πλαϊνά τοιχώματα – ηλεκτροστατικά βαμμένα – καθώς και πίσω πόρτα σε λευκό RAL 9010
* Βαφή πλαϊνών τοιχωμάτων σε άλλο χρώμα RAL κατόπιν επιπλέον χρέωσης
* Άξονες, αεροφυλάκιο, κρίκος ρυμούλκησης, χειροκίνητο μπροστινό στήριγμα βαμμένα σε μαύρο τόνο
Kdedpfx Ajvin T Sohyou
* --Πρώην εκθεσιακό τρέιλερ Müller-Mitteltal, χωρίς ταξινόμηση και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών, με ελαφριές φθορές χρήσης.
* Έγγραφα COC εκδοθέντα το 2024--
* Το όχημα διαθέτει ημερήσια ταξινόμηση (χωρίς χρήση)
* Με επιφύλαξη τυχόν λαθών και ενδιάμεσης πώλησης
* Άμεση διαθεσιμότητα από Egestorf στον αυτοκινητόδρομο A7
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2001
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 40 33... αγγελίες
Αυτές οι αγγελίες μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν.
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα