Τριπλής κατεύθυνσης ανατρεπόμενο ρυμουλκούμενοMEILLER
        MZDA 18.22 | Jahresendspurt*NEW*BJ 25*sofort    
 Τριπλής κατεύθυνσης ανατρεπόμενο ρυμουλκούμενο
MEILLER
        MZDA 18.22 | Jahresendspurt*NEW*BJ 25*sofort    
                                                     σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ                                            
                                            32.750 €                                    
                        (38.972 € μικτό)                    
                Έτος κατασκευής            
                2025            
            Κατάσταση        
            Μεταχειρισμένο                    
            Τοποθεσία        
                                                Stuhr                                            

 Προβολή φωτογραφιών            
 Εμφάνιση χάρτη            
Βασικά δεδομένα
Τιμή & Τοποθεσία
                             σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ                    
                            32.750 €                    
                (38.972 € μικτό)            
- Τοποθεσία πωλητή:
-     3-K-Weg, 28816 Stuhr, Γερμανία             
 Κλήση            
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
- 13.160 κιλ
- Συνολικό βάρος:
- 18.000 κιλ
- Διάταξη αξόνων:
- 2 άξονες
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 10/2025
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 4.900 χιλ.
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.380 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 900 χιλ.
- Όγκος χώρου φόρτωσης:
- 10 m³
- Εξοπλισμός:
- ABS
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A190-54-661
- Αριθμός Αναφοράς:
- 0388/25-1
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 17.10.2025
Περιγραφή
        ? Φορτίο άξονα 9 τ (τεχνικό φορτίο άξονα)
? Ταμπούρο φρένων διάστασης 420 x 180 mm με υλικά φρένων χωρίς αμίαντο και κλειστό ταμπούρο
? Βάθος έδρασης (offset) ET0 (κόμβος S)
? Συγκολλημένος βραχίονας τύπου κιβωτίου
? Τυποποιημένη μπουλόνια τροχών
? Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διπλού κυκλώματος σύστημα φρένων αέρα (EBS E+RSS) σύμφωνα με την ΕΕ με αυτόματο βαλβίδα φρένου εξαρτώμενη από το φορτίο (ALB), κυλίνδρους αδρανοποιημένης πίεσης και δύο αντιστρεπτώς ασφαλείς κεφαλές σύνδεσης
? ABS 2S/2M (Wabco) με καλωδιώσεις διασύνδεσης
? Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση (ECAS) με αυτόματη γρήγορη χαμήλωση κατά τη διαδικασία ανατροπής για αύξηση της ευστάθειας – μπορεί να απενεργοποιηθεί για ασφαλτοστρωτήρες
? Ελαστικά 385/65 R 22.5, προφίλ S
? Βαμμένες ατσάλινες ζάντες
? Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) σύμφωνα με τον κανονισμό EΕΕ-ΟΗΕ R 141
? 1/2 φτερό με λάστιχο προστασίας κατά των πιτσιλιών
? Πλαστικά φτερά
? Σταθερή προστασία από σύγκρουση από πίσω σύμφωνα με ECE R-58 (R58-03)
? Πάτωμα 5 mm HBW 450 (Hardox 450 ή ισοδύναμο υλικό)
? Εμπρόσθιο τοίχωμα 3 mm BS 70
? Αριστερός πλευρικός τοίχος 4 mm HBW 400 (Hardox 400 ή ισοδύναμο υλικό), M-JET
? Δεξιός πλευρικός τοίχος 4 mm HBW 400 (Hardox 400 ή ισοδύναμο υλικό), M-JET
? Οπίσθιο τοίχωμα 4 mm HBW 400 (Hardox 400 ή ισοδύναμο υλικό), M-JET
? Αιώμενο και αναδιπλούμενο αριστερό πλευρικό τοίχωμα με ελατήριο
? Αιώμενο δεξί πλευρικό τοίχωμα
? Ελατήριο στο αριστερό πλευρικό τοίχωμα
? Αιώμενο οπίσθιο τοίχωμα
? Οπίσθιο τοίχωμα με κλείδωμα με εκκεντροφόρο
? Σταθερά πίσω γωνιακά στηρίγματα
? Σταθερό εμπρόσθιο αριστερό γωνιακό στήριγμα
? 150 mm μακρύ, σταθερό, ίσιο χωνί απόρριψης
? Στήριγμα ασφαλείας για την ανατρεπόμενη γέφυρα
? Σύστημα δοσομετρικής διανομής μέσω αλυσίδων
? Σκάλα ανόδου αριστερά στο εμπρόσθιο τοίχωμα
? Χωρίς ρυμουλκούμενο σύνδεσμο
? Δύο αντιστρεπτώς ασφαλείς κεφαλές σύνδεσης με ενσωματωμένα φίλτρα γραμμής
? Δοχείο αέρα αλουμινίου
? 7-πολική σύνδεση ABS για το σύστημα EBS
? 1 x 15-πολικός εμπρόσθιος αντάπτορας σύμφωνα με το ISO 12098 Παρατήρηση: Το όχημα έλξης πρέπει να είναι εξοπλισμένο με 15-πολική υποδοχή σύμφωνα με το ISO/DIS 12098
? 1 x 15-πολική ηλεκτρική σύνδεση (κοντός ελικοειδής οδηγός)
Redpfx Aswgucgjc Doch
? Πλήρωση υδραυλικού λαδιού με ορυκτέλαιο HLPD-22 Παρατήρηση: δεν εφαρμόζεται σε περίπτωση αποστολής snap-in kit
? Βαφή πλαισίου σασί (βασικό πλαίσιο, στηρίξεις αξόνων και προστασία από πρόσκρουση – εξαιρούνται πρόσθετα εξαρτήματα) σε τυποποιημένα χρώματα (όλα τα χρώματα εκτός μεταλλικών και ειδικών αποχρώσεων)
? Χρώμα πλαισίου: μαύρο, στάνταρ χρώμα συνολικά
? Χρώμα ανατρεπόμενης γέφυρας: πορτοκαλί
? Ατομική έγκριση (π.χ. TÜV ή Dekra) ή COC
? Περιμετρική σήμανση σύμφωνα με ΕΕ: λευκή στο πλάι, κίτρινη πίσω
? Πιστοποιητικό κατασκευαστή
? COC Παρατήρηση: Το COC δεν διατίθεται ακόμη για όλα τα προϊόντα MEILLER
? 1 έτος εγγύηση χωρίς τις ετήσιες επιθεωρήσεις (έλεγχοι UVV)
? Φώτα πέντε θαλάμων 24 V με ενσωματωμένους τριγωνικούς αντανακλαστήρες σύμφωνα με ECE-R 48, συμπεριλαμβανομένης προστασίας φαναριών
? Τυποποιημένοι άξονες MEILLER (SAF ή BPW)
? Ενδοδαπέδιες αναδιπλούμενες κρίκοι πρόσδεσης (2 τόνους), καθώς και αφαιρούμενες κρίκοι πρόσδεσης (8 τόνους) στις γωνίες του πατώματος της ανατρεπόμενης γέφυρας Παρατήρηση: Για μετέπειτα εγκατεστημένες σκάλες πρέπει να πληρούνται οι προδιαγραφές του παραρτήματος 2 του κανονισμού DGUV 70 # Οχήματα
? Πακέτο PREVANTEC S που αποτελείται από αιώμενο και αναδιπλούμενο αριστερό πλευρικό τοίχωμα, ενδοδαπέδιες αναδιπλούμενες κρίκοι πρόσδεσης (2 τόνους), καθώς και αφ
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
? Ταμπούρο φρένων διάστασης 420 x 180 mm με υλικά φρένων χωρίς αμίαντο και κλειστό ταμπούρο
? Βάθος έδρασης (offset) ET0 (κόμβος S)
? Συγκολλημένος βραχίονας τύπου κιβωτίου
? Τυποποιημένη μπουλόνια τροχών
? Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διπλού κυκλώματος σύστημα φρένων αέρα (EBS E+RSS) σύμφωνα με την ΕΕ με αυτόματο βαλβίδα φρένου εξαρτώμενη από το φορτίο (ALB), κυλίνδρους αδρανοποιημένης πίεσης και δύο αντιστρεπτώς ασφαλείς κεφαλές σύνδεσης
? ABS 2S/2M (Wabco) με καλωδιώσεις διασύνδεσης
? Ηλεκτρονικά ελεγχόμενη αερανάρτηση (ECAS) με αυτόματη γρήγορη χαμήλωση κατά τη διαδικασία ανατροπής για αύξηση της ευστάθειας – μπορεί να απενεργοποιηθεί για ασφαλτοστρωτήρες
? Ελαστικά 385/65 R 22.5, προφίλ S
? Βαμμένες ατσάλινες ζάντες
? Σύστημα παρακολούθησης πίεσης ελαστικών (TPMS) σύμφωνα με τον κανονισμό EΕΕ-ΟΗΕ R 141
? 1/2 φτερό με λάστιχο προστασίας κατά των πιτσιλιών
? Πλαστικά φτερά
? Σταθερή προστασία από σύγκρουση από πίσω σύμφωνα με ECE R-58 (R58-03)
? Πάτωμα 5 mm HBW 450 (Hardox 450 ή ισοδύναμο υλικό)
? Εμπρόσθιο τοίχωμα 3 mm BS 70
? Αριστερός πλευρικός τοίχος 4 mm HBW 400 (Hardox 400 ή ισοδύναμο υλικό), M-JET
? Δεξιός πλευρικός τοίχος 4 mm HBW 400 (Hardox 400 ή ισοδύναμο υλικό), M-JET
? Οπίσθιο τοίχωμα 4 mm HBW 400 (Hardox 400 ή ισοδύναμο υλικό), M-JET
? Αιώμενο και αναδιπλούμενο αριστερό πλευρικό τοίχωμα με ελατήριο
? Αιώμενο δεξί πλευρικό τοίχωμα
? Ελατήριο στο αριστερό πλευρικό τοίχωμα
? Αιώμενο οπίσθιο τοίχωμα
? Οπίσθιο τοίχωμα με κλείδωμα με εκκεντροφόρο
? Σταθερά πίσω γωνιακά στηρίγματα
? Σταθερό εμπρόσθιο αριστερό γωνιακό στήριγμα
? 150 mm μακρύ, σταθερό, ίσιο χωνί απόρριψης
? Στήριγμα ασφαλείας για την ανατρεπόμενη γέφυρα
? Σύστημα δοσομετρικής διανομής μέσω αλυσίδων
? Σκάλα ανόδου αριστερά στο εμπρόσθιο τοίχωμα
? Χωρίς ρυμουλκούμενο σύνδεσμο
? Δύο αντιστρεπτώς ασφαλείς κεφαλές σύνδεσης με ενσωματωμένα φίλτρα γραμμής
? Δοχείο αέρα αλουμινίου
? 7-πολική σύνδεση ABS για το σύστημα EBS
? 1 x 15-πολικός εμπρόσθιος αντάπτορας σύμφωνα με το ISO 12098 Παρατήρηση: Το όχημα έλξης πρέπει να είναι εξοπλισμένο με 15-πολική υποδοχή σύμφωνα με το ISO/DIS 12098
? 1 x 15-πολική ηλεκτρική σύνδεση (κοντός ελικοειδής οδηγός)
Redpfx Aswgucgjc Doch
? Πλήρωση υδραυλικού λαδιού με ορυκτέλαιο HLPD-22 Παρατήρηση: δεν εφαρμόζεται σε περίπτωση αποστολής snap-in kit
? Βαφή πλαισίου σασί (βασικό πλαίσιο, στηρίξεις αξόνων και προστασία από πρόσκρουση – εξαιρούνται πρόσθετα εξαρτήματα) σε τυποποιημένα χρώματα (όλα τα χρώματα εκτός μεταλλικών και ειδικών αποχρώσεων)
? Χρώμα πλαισίου: μαύρο, στάνταρ χρώμα συνολικά
? Χρώμα ανατρεπόμενης γέφυρας: πορτοκαλί
? Ατομική έγκριση (π.χ. TÜV ή Dekra) ή COC
? Περιμετρική σήμανση σύμφωνα με ΕΕ: λευκή στο πλάι, κίτρινη πίσω
? Πιστοποιητικό κατασκευαστή
? COC Παρατήρηση: Το COC δεν διατίθεται ακόμη για όλα τα προϊόντα MEILLER
? 1 έτος εγγύηση χωρίς τις ετήσιες επιθεωρήσεις (έλεγχοι UVV)
? Φώτα πέντε θαλάμων 24 V με ενσωματωμένους τριγωνικούς αντανακλαστήρες σύμφωνα με ECE-R 48, συμπεριλαμβανομένης προστασίας φαναριών
? Τυποποιημένοι άξονες MEILLER (SAF ή BPW)
? Ενδοδαπέδιες αναδιπλούμενες κρίκοι πρόσδεσης (2 τόνους), καθώς και αφαιρούμενες κρίκοι πρόσδεσης (8 τόνους) στις γωνίες του πατώματος της ανατρεπόμενης γέφυρας Παρατήρηση: Για μετέπειτα εγκατεστημένες σκάλες πρέπει να πληρούνται οι προδιαγραφές του παραρτήματος 2 του κανονισμού DGUV 70 # Οχήματα
? Πακέτο PREVANTEC S που αποτελείται από αιώμενο και αναδιπλούμενο αριστερό πλευρικό τοίχωμα, ενδοδαπέδιες αναδιπλούμενες κρίκοι πρόσδεσης (2 τόνους), καθώς και αφ
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
            Σημείωση:        Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.    
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2002
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
                            +49 4206 ... αγγελίες                
 Αυτές οι αγγελίες μπορεί επίσης να σας ενδιαφέρουν.
            Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία            
            Παρουσιάστηκε σφάλμα            






























