Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.

Έτος κατασκευής
2008
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Dortmund Γερμανία
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
more Images
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Goldhofer 6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη

Βασικά δεδομένα

Ονομασία:
Ημιρυμουλκούμενο χαμηλού φορτωτή
Κατασκευαστής:
Goldhofer
Μοντέλο:
6-Achs-Tele-Semi mit hydr.Rampen-zwangs.
Έτος κατασκευής:
2008
Κατάσταση:
μεταχειρισμένο

Τιμή & Τοποθεσία

Τοποθεσία:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE Γερμανία
Κλήση

Τεχνικές λεπτομέρειες

Συνολικό βάρος:
93.200 κιλ
Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
75.700 κιλ
Διάταξη αξόνων:
3 άξονες
Μήκος χώρου φόρτωσης:
8.700 χιλ.
Πλάτος χώρου φόρτωσης:
2.550 χιλ.
Ύψος χώρου φόρτωσης:
885 χιλ.
Πρώτη ταξινόμηση:
06/2008
Χρώμα:
μπεζ
Μέγεθος ελαστικού:
245/70 R17.5

Λεπτομέρειες προσφοράς

ID Καταχώρησης:
A203-48-885
Τελευταία ενημέρωση:
στις 22.10.2025

Περιγραφή

Λαιμός χήνας, σταθερός, με μεσαίο δοκό:
- Επιφάνεια φόρτωσης 3.700 mm x 2.480 mm
- Κεκλιμένη γωνία 10°, μπροστινές γωνίες 45° (κλίση 1.080 mm μήκους, 190 mm ύψους στο άκρο του λαιμού χήνας)
- Κλειστό εξωτερικό πλαίσιο
- Μέγιστο φορτίο καμπίνας 26.000 kg
- Ακτίνα κάμψης 2.700 mm
- 2'' βασιλικό πείρο
- Δάπεδο από ξύλο
- Υδραυλικά χειριζόμενα στηρίγματα καμπίνας
- Μονόκοπες πλευρικές σανίδες αλουμινίου, ύψος 400 mm, κλειστές στις τρεις πλευρές (περιλαμβάνει πίσω σανίδα), κατάριπτοι και αποσπώμενοι πάσσαλοι
- 2 ζεύγη σημείων πρόσδεσης LC 8.000 daN

Επιφάνεια φόρτωσης:
- Απλή τηλεσκοπική λειτουργία κατά μήκος του σασί
- Κατασκευή από σωλήνες εξωτερικούς/εσωτερικούς με σταθερό κομμάτι επιφάνειας φόρτωσης μπροστά μήκους 1.090 mm
- (Μ x Π) 8.700 mm x 2.550 mm, τηλεσκοπική επέκταση έως 6.700 mm για μέγιστο μήκος 15.400 mm
- Δάπεδο με επένδυση λαμαρίνας
- Κλείδωμα των σταδίων επέκτασης με υδραυλικό ελατήριο και κωνικά μπουλόνια
- Το όχημα είναι βέλτιστο για μέγιστη έκταση
- 7 ζεύγη σημείων πρόσδεσης LC 13.000 daN
- 6 ζεύγη σημείων πρόσδεσης LC 6.000 daN
- 6 ζεύγη θηκών για πασσάλους 100 x 50 mm (LC 2.000 daN)

6-άξονη ανάρτηση:
- 1 σταθερός άξονας, 5 υποχρεωτικά καθοδηγούμενοι άξονες
- Εργοστάσιο αξόνων SAF
Lodpfxsxp U Tzo Ahyoah
- Πλάτος σασί 2.550 mm
- 1ος άξονας ανυψώσιμος ανάλογα με το φορτίο
- 2ος άξονας χειροκίνητα ανυψούμενος (όχι ανάλογα με το φορτίο)
- Μεταξόνιο ξεκινώντας από τον πρώτο άξονα 1.310 mm
- Διπλά ελαστικά 245/70 R 17.5
- Αερανάρτηση, διαδρομή ανύψωσης 200 mm
- Ύψος πλαισίου: 885 mm +100 mm / -100 mm
- 2ο ύψος πλαισίου: 845 mm +140 mm / -60 mm
- Δάπεδο λαμαρίνας/ξύλο

Πίσω μέρος οχήματος:
- Κατασκευή κεκλιμένη ('angled'), 600 mm μήκος, κλίση 10°
- 1.000 mm προεξοχή από το κέντρο του τελευταίου άξονα
- Αποσπώμενο μάτι για ράμπες στο τελικό δοκάρι
- Μηχανική στήριξη για φόρτωση
- 1 ζεύγος σημείων πρόσδεσης LC 6.000 daN
- 1 ζεύγος σημείων πρόσδεσης LC 13.000 daN

Ράμπες φόρτωσης:
- Δίμερες ράμπες φόρτωσης μήκους 2.850 mm + 1.540 mm, πλάτος 720 mm
- Υδραυλικός μηχανισμός ανύψωσης ράμπας
- Επένδυση από λάστιχο SuperGrip
- Ταινίες αντιολισθητικές στις εξωτερικές πλευρές των ραμπών 20 mm x 20 mm x 100 mm
- Πλευρική μετατόπιση μέσω υδραυλικού κυλίνδρου για μέγιστο εξωτερικό πλάτος 2.790 mm και ελάχιστη εσωτερική απόσταση 480 mm
- Ενσωματωμένο μηχανικό κλείδωμα στον κυλίνδρο ανύψωσης ράμπας για την ασφάλιση σε θέση μεταφοράς
- Βάση για περιστροφική προειδοποιητική λυχνία

Υδραυλικό σύστημα:
- Υδραυλική σύνδεση για τρακτοράκι (1 σετ), συνδέσεις για τρακτοράκι, υδραυλική αντλία στο τρακτοράκι μέγιστης απόδοσης 60 l/min
- Χειροκίνητη αντλία υδραυλικής ανάγκης
- Ηλεκτρο-υδραυλική μονάδα

Σύστημα διεύθυνσης τελικών αξόνων:
- Φιάλη για χειροκίνητη διεύθυνση των αξόνων του ρυμουλκούμενου μέσω τηλεχειρισμού, σπειροειδές καλώδιο επεκτεινόμενο από 1,5 m έως 5 m

Περιλαμβανόμενος εξοπλισμός:
- Βάση ρεζέρβας στο μπροστινό μέρος του λαιμού χήνας, αποσπώμενη, γαλβανισμένη
- Βάση για πασσάλους πάνω στον λαιμό χήνας
- 2 ζεύγη πινακίδων προειδοποίησης, περ. 423 mm x 423 mm
- Φαρδύνσεις συμπ. σανίδες φαρδύματος, αφαιρούμενο στοιχείο φαρδύματος στο πίσω μέρος του οχήματος
- 1 ζεύγος τάκων συμπ. βάση
- 1 ρεζέρβα
- Κεντρικό σύστημα αυτόματης λίπανσης με 2 αντλίες
- Βαφή μονόχρωμη σε RAL-1001 Beige

Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.

Προμηθευτής

Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2007

66 Αγγελίες online

Κλήση

Υποβολή αιτήματος

έκτασηus 
Γερμανία
Αυστρία
Ελβετία
Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής
Ηνωμένο Βασίλειο
Γαλλία
Βέλγιο
Ισπανία
Μεξικό
Ιταλία
Κάτω Χώρες
Πολωνία
Ρωσική Ομοσπονδία
Λευκορωσία (Λευκορωσική Δημοκρατία)
Ουκρανία
Εσθονία
Τουρκία
Νέα Ζηλανδία
Ιρλανδία
Τσεχική Δημοκρατία
Δανία
Φινλανδία
Σουηδία
Νορβηγία
Λουξεμβούργο
Ελλάδα
Λιθουανία
Λετονία
Ισλανδία
Πορτογαλία
Βραζιλία
Βενεζουέλα
Αργεντινή
Ουγγαρία
Σλοβακία
Ρουμανία
Μολδαβία
Σλοβενία
Σερβία
Μαυροβούνιο
Αλβανία
Κροατία
Βουλγαρία
Βόρεια Μακεδονία
Βοσνία και Ερζεγοβίνη
Ισραήλ
Αίγυπτος
Μαρόκο
Ινδία
Ινδονησία
Νότια Κορέα
Ιαπωνία
Ταϊλάνδη
Μαλαισία
Βιετνάμ
China
Ταϊβάν
Ιράν
Μπανγκλαντές
Αφγανιστάν
Δεν ήταν δυνατή η αποστολή του αιτήματος. Παρακαλώ δοκιμάστε ξανά αργότερα.

Τηλέφωνο & Φαξ

+49 231 9... αγγελίες