Μεταφορά σε ψύξη/κατάψυξηSchmitz
Carrier Vector 1550 APK 0/26 Laadklep 2xLiftas ...
Μεταφορά σε ψύξη/κατάψυξη
Schmitz
Carrier Vector 1550 APK 0/26 Laadklep 2xLiftas ...
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
10.900 €
(13.189 € μικτό)
Έτος κατασκευής
2011
Κατάσταση
Μεταχειρισμένο
Τοποθεσία
Veghel 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
- Ονομασία:
- Μεταφορά σε ψύξη/κατάψυξη
- Κατασκευαστής:
- Schmitz
- Έτος κατασκευής:
- 2011
- Κατάσταση:
- μεταχειρισμένο
Τιμή & Τοποθεσία
σταθερή τιμή δεν συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ
10.900 €
(13.189 € μικτό)
- Τοποθεσία:
- Veghel, Κάτω Χώρες

Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Πρώτη ταξινόμηση:
- 03/2011
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 13.320 χιλ.
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.500 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 2.650 χιλ.
- Συνολικό μήκος:
- 14.000 χιλ.
- Συνολικό πλάτος:
- 2.600 χιλ.
- Ανάρτηση:
- αέρας
- Μέγεθος ελαστικού:
- 385/65R22.5
- Χρώμα:
- λευκό
- Εξοπλισμός:
- υδραυλική πίσω πόρτα
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A205-33-865
- Αριθμός Αναφοράς:
- 70298260
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 14.11.2025
Περιγραφή
= Επιπλέον επιλογές και εξοπλισμός =
Καρότσα
- Με λουλούδι
- Τύπος πίσω πόρτας: διπλές πόρτες
- Χωρητικότητα καρότσας: 88 m³ (η συνολική χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης)
- Υλικό: χάλυβας
- Υλικό πατώματος
- Πλάτος ανοίγματος πόρτας: 249 cm
- Ύψος ανοίγματος πόρτας: 264 cm
- Οδηγοί πρόσδεσης φορτίου
Ψύξη
- Ψυκτική μονάδα
- Πιστοποίηση ATP/FRC
- Έτος κατασκευής ψυκτικού κινητήρα: 2011
- Μάρκα ψυκτικής μονάδας
- Τύπος ψυκτικής μονάδας
= Περισσότερες πληροφορίες =
Σύστημα αξόνων
Διάσταση ελαστικών: 385/65R22.5
Μάρκα αξόνων: SAF 9 Ton Intradisc
Φρένα: Δισκόφρενα
Ανάρτηση: Αεροανάρτηση
Άξονας 1: Άξονας ανύψωσης· Προφίλ ελαστικού αριστερά: 20%· Προφίλ ελαστικού δεξιά: 40%
Άξονας 2: Προφίλ ελαστικού αριστερά: 30%· προφίλ ελαστικού δεξιά: 10%
Άξονας 3: Άξονας ανύψωσης· Προφίλ ελαστικού αριστερά: 30%· Προφίλ ελαστικού δεξιά: 20%
Βάρη
Απόβαρο: 8.540 kg
Ωφέλιμο φορτίο: 33.460 kg
Μικτό βάρος (zGG): 42.000 kg
Λειτουργικά
Υδραυλική ράμπα φόρτωσης: Dhollandia DHSM 30, πίσω πόρτα, 2.000 kg
Συντήρηση
KTEO/Τεχνικός έλεγχος: ελεγμένο έως 04/2026
= Πληροφορίες εταιρείας =
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες για αυτό το όχημα; Σας προτείνουμε να επισκεφθείτε το BAS World. Εκεί θα βρείτε:
• Βίντεο επιθεώρησης HD
Hnjdpfx Adexwyxljaow
• Εικόνες 360 μοιρών
• Πλήρεις και επαληθευμένες προδιαγραφές
• Υπολογισμό κόστους και χρόνου παράδοσης
• Υποστήριξη και υπηρεσίες από το BAS World
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επισκεφτείτε το BAS World online!
España (ES) Μιλάμε 17 γλώσσες ώστε να μπορούμε πάντα να σας βοηθούμε στη δική σας γλώσσα. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας. Ο Ισπανός υπάλληλός μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει!
Deutschland (DE) Μιλάμε 17 γλώσσες, ώστε να μπορούμε πάντα να σας βοηθάμε στη γλώσσα σας. Επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας. Ο Γερμανός υπάλληλός μας θα χαρεί να σας βοηθήσει!
France (FR) Μιλάμε 17 γλώσσες ώστε να μπορούμε πάντα να σας βοηθήσουμε στη δική σας γλώσσα. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας. Ο Γάλλος συνεργάτης μας θα χαρεί να σας βοηθήσει!
Portugal (PT) Μιλάμε 17 γλώσσες, οπότε μπορούμε πάντα να σας εξυπηρετήσουμε στη γλώσσα σας. Επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας. Ο Πορτογάλος υπάλληλός μας θα χαρεί να σας βοηθήσει!
Italia (IT) Μιλάμε 17 γλώσσες, για να σας εξυπηρετήσουμε πάντα στη γλώσσα σας. Επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας. Ο Ιταλός υπάλληλός μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει!
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Καρότσα
- Με λουλούδι
- Τύπος πίσω πόρτας: διπλές πόρτες
- Χωρητικότητα καρότσας: 88 m³ (η συνολική χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης)
- Υλικό: χάλυβας
- Υλικό πατώματος
- Πλάτος ανοίγματος πόρτας: 249 cm
- Ύψος ανοίγματος πόρτας: 264 cm
- Οδηγοί πρόσδεσης φορτίου
Ψύξη
- Ψυκτική μονάδα
- Πιστοποίηση ATP/FRC
- Έτος κατασκευής ψυκτικού κινητήρα: 2011
- Μάρκα ψυκτικής μονάδας
- Τύπος ψυκτικής μονάδας
= Περισσότερες πληροφορίες =
Σύστημα αξόνων
Διάσταση ελαστικών: 385/65R22.5
Μάρκα αξόνων: SAF 9 Ton Intradisc
Φρένα: Δισκόφρενα
Ανάρτηση: Αεροανάρτηση
Άξονας 1: Άξονας ανύψωσης· Προφίλ ελαστικού αριστερά: 20%· Προφίλ ελαστικού δεξιά: 40%
Άξονας 2: Προφίλ ελαστικού αριστερά: 30%· προφίλ ελαστικού δεξιά: 10%
Άξονας 3: Άξονας ανύψωσης· Προφίλ ελαστικού αριστερά: 30%· Προφίλ ελαστικού δεξιά: 20%
Βάρη
Απόβαρο: 8.540 kg
Ωφέλιμο φορτίο: 33.460 kg
Μικτό βάρος (zGG): 42.000 kg
Λειτουργικά
Υδραυλική ράμπα φόρτωσης: Dhollandia DHSM 30, πίσω πόρτα, 2.000 kg
Συντήρηση
KTEO/Τεχνικός έλεγχος: ελεγμένο έως 04/2026
= Πληροφορίες εταιρείας =
Θέλετε περισσότερες πληροφορίες για αυτό το όχημα; Σας προτείνουμε να επισκεφθείτε το BAS World. Εκεί θα βρείτε:
• Βίντεο επιθεώρησης HD
Hnjdpfx Adexwyxljaow
• Εικόνες 360 μοιρών
• Πλήρεις και επαληθευμένες προδιαγραφές
• Υπολογισμό κόστους και χρόνου παράδοσης
• Υποστήριξη και υπηρεσίες από το BAS World
Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Επισκεφτείτε το BAS World online!
España (ES) Μιλάμε 17 γλώσσες ώστε να μπορούμε πάντα να σας βοηθούμε στη δική σας γλώσσα. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας. Ο Ισπανός υπάλληλός μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει!
Deutschland (DE) Μιλάμε 17 γλώσσες, ώστε να μπορούμε πάντα να σας βοηθάμε στη γλώσσα σας. Επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας. Ο Γερμανός υπάλληλός μας θα χαρεί να σας βοηθήσει!
France (FR) Μιλάμε 17 γλώσσες ώστε να μπορούμε πάντα να σας βοηθήσουμε στη δική σας γλώσσα. Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε απευθείας μαζί μας. Ο Γάλλος συνεργάτης μας θα χαρεί να σας βοηθήσει!
Portugal (PT) Μιλάμε 17 γλώσσες, οπότε μπορούμε πάντα να σας εξυπηρετήσουμε στη γλώσσα σας. Επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας. Ο Πορτογάλος υπάλληλός μας θα χαρεί να σας βοηθήσει!
Italia (IT) Μιλάμε 17 γλώσσες, για να σας εξυπηρετήσουμε πάντα στη γλώσσα σας. Επικοινωνήστε μαζί μας απευθείας. Ο Ιταλός υπάλληλός μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει!
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2003
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+31 413 4... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα






























