Τρίπλευρο ανατρεπόμενο φορτηγόMAN
TGS 26.480 6x4 Krankipper Fassi F255.A.2.24
Τρίπλευρο ανατρεπόμενο φορτηγό
MAN
TGS 26.480 6x4 Krankipper Fassi F255.A.2.24
Κατάσταση
Καινούριο
Τοποθεσία
Lemgo-Lieme 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία πωλητή:
- Trifte 61- 65, 32657 Lemgo-Lieme, Γερμανία
Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Ισχύς:
- 352 kW (478,59 ίππους)
- Συνολικό βάρος:
- 26.000 κιλ
- Τύπος καυσίμου:
- ντίζελ
- Χρώμα:
- λευκό
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Τύπος μετάδοσης:
- αυτόματο
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.420 χιλ.
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 4.800 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 800 χιλ.
- Εξοπλισμός:
- ABS, γερανός, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας (ESP), κλιματισμός, σύστημα πλοήγησης, φίλτρο αιθάλης
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A202-95-600
- Αριθμός Αναφοράς:
- 2023-196
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 14.10.2025
Περιγραφή
Εσωτερικός αριθμός για πελατειακές ερωτήσεις: 3-196 / ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΑΜΕΣΑ----MAN TGS 26.480 6x4 ανατρεπόμενο τριών πλευρών με γερανό φόρτωσης FASSI F255A.2.24 E-DYNAMIC
Γερανός φόρτωσης:
* FASSI F255A.2.24 e-dynamic
* υδραυλική τετραπλή επέκταση, 12,7 m στα 1.415 kg
* σύστημα σωληνώσεων e-dynamic για 2 πρόσθετες συσκευές
* γωνία περιστροφής 400°
Gsdpjxnn Suefx Ahyskc
* σύστημα διπλού γόνατου με PROLINK (βραχίονας κάμψης με υπερέκταση έως 15°)
* ηλεκτρονικό σύστημα διακοπής υπερφόρτωσης με FX 500
* σύστημα ελέγχου σταθερότητας FASSI FSC με LMB II
* τηλεχειρισμός Fassi RCS maxi - 6 λειτουργίες με 3 joysticks (2-2-2)
* ειδική στήριξη, εύρος στήριξης 6,64 m, υδραυλικά αναδιπλούμενο με FSC
* στήριξη με χειρισμό μέσω τηλεχειρισμού
* σύστημα FL (Full Lift) προσθέσιμος ταχυβηματικός διανομέας για τις επεκτάσεις
* προβολείς εργασίας LED
Όχημα:
* κινητήρας diesel MAN D2676 LFAI, 353 kW (480 hp), 2.400 Nm ροπή, Euro 6e
* αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic 12.26 OD
* προγράμματα οδήγησης MAN TipMatic Performance, Efficiency και Offroad έως 70.000 kg
* κίνηση 6x4
* ανάρτηση φύλλων/αέρα
* μπλοκέ διαφορικά στους κινητήριους πίσω άξονες
* κύριος μεταξόνιος 3.600 mm, μεταξόνιο ανάμεσα στους πίσω άξονες 1.400 mm
* χωρητικότητα ρεζερβουάρ 310 l, δεξαμενή AdBlue 60 l
* πλήρες σύστημα υποβοήθησης φρένων
* ισχυρό φρένο μηχανής MAN EVBec, ρυθμιζόμενο
* δισκόφρενα στον εμπρός άξονα, ταμπούρα στους πίσω άξονες
* κοτσαδόρος RINGFEDER τύπος 4040/G150A
* καμπίνα NN: η πρακτική (στενή, μεσαίου μήκους, κανονικού ύψους)
* ανακλινόμενη οροφή, μηχανική
* κάθισμα οδηγού με αερανάρτηση, με στήριξη μέσης, ρύθμιση ώμων και θερμαινόμενο κάθισμα
* πάνελ χειρισμού MAN EasyControl, 4 λειτουργίες, προσβάσιμες εξωτερικά με την πόρτα ανοιχτή
* ηλιορολό εμπρός παρμπρίζ, εσωτερικό, ηλεκτρικό
* ψυγείο
* σύστημα πολυμέσων MAN SmartSelect με touchpad και άμεσο πλήκτρο
* πλοήγηση MAN Mediasystem Navigation Advanced 7''
* προηγμένο ηχοσύστημα MAN
* χάρτες πλοήγησης Ευρώπης και Ρωσίας
* διαδικτυακή πληροφορία κυκλοφορίας για πλοήγηση
Κατασκευή:
Ανατρεπόμενος τριών πλευρών με γερανό FASSI F195A.2.24 e-dynamic τοποθετημένο ακριβώς πίσω από την καμπίνα (γερανός με προηγμένο εξοπλισμό: τηλεχειρισμός, υδραυλικές υποστηρίξεις μέσω τηλεχειρισμού, προβολείς εργασίας κ.α.)
Καρότσα:
* διαστάσεις ΜxΠxΥ: 4.800 mm x 2.420 mm x 800 mm
* εμπρόσθιο τοίχωμα ύψους 1.000 mm
Υποπλαίσιο: Ισχυρή συγκολλητή κατασκευή χαλύβδινου πλαισίου με δύο διαμήκεις ραγές και εγκάρσια δοκάρια για τη στήριξη του προφίλ ανατρεπόμενου πάχους 5 mm και της πάχους 5 mm βάσης από Hardox ή Naxtra. Εμπρόσθιο χαλύβδινο τοίχωμα ύψους 1.000 mm, σταθερό, με 2 στρογγυλούς κρίκους εσωτερικά, και εξωτερικά στη μέση. Σταθερές γωνιακές κολώνες με κάτωθεν κλειδώματα. Η πίσω και οι πλευρικές πλευρές (μονοκόμματες σε όλο το μήκος) κατασκευάζονται από αλουμινένια κοιλοδοκάρια, οι πλευρικές αναδιπλούμενες και αιωρούμενες με βοήθημα ανύψωσης πλευρικών τοιχωμάτων. Οπίσθια πόρτα επίσης αναδιπλούμενη και αιωρούμενη με κεντρική κλειδαριά. Βάση από Hardox ή Naxtra πάχους 4 mm, πλήρως συγκολλημένη με το προφίλ του ανατρεπόμενου και τους διαμήκεις/εγκάρσιους δοκούς. Δοκός πρέσας και βραχίονας ανύψωσης ενσωματωμένα στους διαμήκεις, καταλλήλως ενισχυμένα. Κρίκοι πρόσδεσης (4 ανά πλευρά) εξωτερικά στη βάση σε όλο το μήκος. Χαλύβδινη κατασκευή από St 52-3. Όλα τα χαλύβδινα τμήματα αμμοβολούνται, γιατί τα επιμέρους μέρη κατασκευής βάφονται ή επικαλύπτονται με πούδρα σε RAL 9016.
Βοηθητικό πλαίσιο: Για στήριξη εμπρόσθιων και πίσω βραχιόνων, με δοκό πρέσας και εγκάρσιες βάσεις. Στην πε
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Γερανός φόρτωσης:
* FASSI F255A.2.24 e-dynamic
* υδραυλική τετραπλή επέκταση, 12,7 m στα 1.415 kg
* σύστημα σωληνώσεων e-dynamic για 2 πρόσθετες συσκευές
* γωνία περιστροφής 400°
Gsdpjxnn Suefx Ahyskc
* σύστημα διπλού γόνατου με PROLINK (βραχίονας κάμψης με υπερέκταση έως 15°)
* ηλεκτρονικό σύστημα διακοπής υπερφόρτωσης με FX 500
* σύστημα ελέγχου σταθερότητας FASSI FSC με LMB II
* τηλεχειρισμός Fassi RCS maxi - 6 λειτουργίες με 3 joysticks (2-2-2)
* ειδική στήριξη, εύρος στήριξης 6,64 m, υδραυλικά αναδιπλούμενο με FSC
* στήριξη με χειρισμό μέσω τηλεχειρισμού
* σύστημα FL (Full Lift) προσθέσιμος ταχυβηματικός διανομέας για τις επεκτάσεις
* προβολείς εργασίας LED
Όχημα:
* κινητήρας diesel MAN D2676 LFAI, 353 kW (480 hp), 2.400 Nm ροπή, Euro 6e
* αυτόματο κιβώτιο MAN TipMatic 12.26 OD
* προγράμματα οδήγησης MAN TipMatic Performance, Efficiency και Offroad έως 70.000 kg
* κίνηση 6x4
* ανάρτηση φύλλων/αέρα
* μπλοκέ διαφορικά στους κινητήριους πίσω άξονες
* κύριος μεταξόνιος 3.600 mm, μεταξόνιο ανάμεσα στους πίσω άξονες 1.400 mm
* χωρητικότητα ρεζερβουάρ 310 l, δεξαμενή AdBlue 60 l
* πλήρες σύστημα υποβοήθησης φρένων
* ισχυρό φρένο μηχανής MAN EVBec, ρυθμιζόμενο
* δισκόφρενα στον εμπρός άξονα, ταμπούρα στους πίσω άξονες
* κοτσαδόρος RINGFEDER τύπος 4040/G150A
* καμπίνα NN: η πρακτική (στενή, μεσαίου μήκους, κανονικού ύψους)
* ανακλινόμενη οροφή, μηχανική
* κάθισμα οδηγού με αερανάρτηση, με στήριξη μέσης, ρύθμιση ώμων και θερμαινόμενο κάθισμα
* πάνελ χειρισμού MAN EasyControl, 4 λειτουργίες, προσβάσιμες εξωτερικά με την πόρτα ανοιχτή
* ηλιορολό εμπρός παρμπρίζ, εσωτερικό, ηλεκτρικό
* ψυγείο
* σύστημα πολυμέσων MAN SmartSelect με touchpad και άμεσο πλήκτρο
* πλοήγηση MAN Mediasystem Navigation Advanced 7''
* προηγμένο ηχοσύστημα MAN
* χάρτες πλοήγησης Ευρώπης και Ρωσίας
* διαδικτυακή πληροφορία κυκλοφορίας για πλοήγηση
Κατασκευή:
Ανατρεπόμενος τριών πλευρών με γερανό FASSI F195A.2.24 e-dynamic τοποθετημένο ακριβώς πίσω από την καμπίνα (γερανός με προηγμένο εξοπλισμό: τηλεχειρισμός, υδραυλικές υποστηρίξεις μέσω τηλεχειρισμού, προβολείς εργασίας κ.α.)
Καρότσα:
* διαστάσεις ΜxΠxΥ: 4.800 mm x 2.420 mm x 800 mm
* εμπρόσθιο τοίχωμα ύψους 1.000 mm
Υποπλαίσιο: Ισχυρή συγκολλητή κατασκευή χαλύβδινου πλαισίου με δύο διαμήκεις ραγές και εγκάρσια δοκάρια για τη στήριξη του προφίλ ανατρεπόμενου πάχους 5 mm και της πάχους 5 mm βάσης από Hardox ή Naxtra. Εμπρόσθιο χαλύβδινο τοίχωμα ύψους 1.000 mm, σταθερό, με 2 στρογγυλούς κρίκους εσωτερικά, και εξωτερικά στη μέση. Σταθερές γωνιακές κολώνες με κάτωθεν κλειδώματα. Η πίσω και οι πλευρικές πλευρές (μονοκόμματες σε όλο το μήκος) κατασκευάζονται από αλουμινένια κοιλοδοκάρια, οι πλευρικές αναδιπλούμενες και αιωρούμενες με βοήθημα ανύψωσης πλευρικών τοιχωμάτων. Οπίσθια πόρτα επίσης αναδιπλούμενη και αιωρούμενη με κεντρική κλειδαριά. Βάση από Hardox ή Naxtra πάχους 4 mm, πλήρως συγκολλημένη με το προφίλ του ανατρεπόμενου και τους διαμήκεις/εγκάρσιους δοκούς. Δοκός πρέσας και βραχίονας ανύψωσης ενσωματωμένα στους διαμήκεις, καταλλήλως ενισχυμένα. Κρίκοι πρόσδεσης (4 ανά πλευρά) εξωτερικά στη βάση σε όλο το μήκος. Χαλύβδινη κατασκευή από St 52-3. Όλα τα χαλύβδινα τμήματα αμμοβολούνται, γιατί τα επιμέρους μέρη κατασκευής βάφονται ή επικαλύπτονται με πούδρα σε RAL 9016.
Βοηθητικό πλαίσιο: Για στήριξη εμπρόσθιων και πίσω βραχιόνων, με δοκό πρέσας και εγκάρσιες βάσεις. Στην πε
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2007
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 5261 ... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα