Οι υπολοιποιMeusburger
4-Achs-Selbstlenkanhänger Nachläufer
Οι υπολοιποι
Meusburger
4-Achs-Selbstlenkanhänger Nachläufer
Κατάσταση
Καινούριο
Τοποθεσία
Dortmund 

Προβολή φωτογραφιών
Εμφάνιση χάρτη
Βασικά δεδομένα
Τιμή & Τοποθεσία
- Τοποθεσία:
- Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE
Κλήση
Τεχνικές λεπτομέρειες
- Διάταξη αξόνων:
- 3 άξονες
- Συνολικό βάρος:
- 40.000 κιλ
- Κενό βάρος:
- 7.200 κιλ
- Μέγιστο βάρος φόρτωσης:
- 32.800 κιλ
- Μήκος χώρου φόρτωσης:
- 6.265 χιλ.
- Πλάτος χώρου φόρτωσης:
- 2.550 χιλ.
- Ύψος χώρου φόρτωσης:
- 1.637 χιλ.
- Ανάρτηση:
- αέρας/αέρας
- Μέγεθος ελαστικού:
- 285/70 r 19,5
- Εξοπλισμός:
- ABS, κεντρική περιστρεφόμενη πλάκα
Λεπτομέρειες προσφοράς
- ID Καταχώρησης:
- A657-23-80
- Αριθμός Αναφοράς:
- 20225505
- Τελευταία ενημέρωση:
- στις 22.01.2025
Περιγραφή
Προαιρετικά διατίθεται και με 2-αξονικό ντόλλυ!
Πλαίσιο:
Συγκολλητή κατασκευή πλαισίου από χάλυβα - ελαφριά κατασκευή.
Μπροστινές γωνίες λοξές περίπου 300 x 300 mm.
Πλατφόρμα αριστερά και δεξιά από χαλύβδινη λαμαρίνα ανάγλυφη, διαμορφωμένη ως λεκάνη, διαιρούμενη σε 2 μέρη.
Κεντρικά με αλουμινένιο ανάγλυφο δάπεδο (5/7 mm) μεταξύ κύριου πλαισίου.
Αφαιρούμενο κάλυμμα πάνω από το σύστημα διεύθυνσης εμπρός και πίσω.
Περιστροφικός δακτύλιος διεύθυνσης (γωνία έως περίπου 80°) συμπεριλαμβανομένης έδρασης κυλίνδρου στο πλαίσιο για υποδοχή ειδικής βάσης (χωρίς βάση).
Μπροστά και πίσω από τη βάση αλουμινένια καλύμματα (όλες οι οπές κλειστές).
Παρατεταμένη τελική λαμαρίνα.
Ράβδος ρυμούλκησης:
Ρυμουλκτικός κρίκος 40 mm
Ευθεία ράβδος ρυμούλκησης, μήκος περίπου 1300 mm.
Με στήριγμα και συγκράτηση.
Άξονες:
Άξονες βαρέως τύπου BPW, 10 ή 12 t ανά άξονα, διάμετρος αερόσακου 360 mm.
Εξωτερικό αερό σύστημα ECAS με διαδρομή περίπου 200 mm.
Φρένα S-cam 400/200 mm, τακάκια χωρίς αμίαντο.
Αυτόματος ρυθμιστής μπιέλας.
Ενισχυμένα ελατήρια οδηγού.
Σχοινιά συγκράτησης σε κάθε άξονα.
Μανόμετρο φορτίου άξονα.
Σύστημα διεύθυνσης:
1ος και 2ος άξονας υποχρεωτική διεύθυνση μέσω περιστρεφόμενης βάσης.
Γωνία διεύθυνσης μηχανικά ρυθμιζόμενη μέσω μοχλού.
Υδραυλική υποβοήθηση διεύθυνσης με μπαταρίες, κιβώτιο μπαταριών, καλώδιο ελέγχου και πρίζα, καθώς και ασύρματο τηλεχειριστήριο.
Υδραυλικός κινητήρας 4,5 KW εσωτερικά στο πίσω μέρος.
Επείγουσα λειτουργία διεύθυνσης μέσω πρόσθετου διακόπτη (λειτουργία χωρίς σήμα ελέγχου από το όχημα έλξης δυνατή).
Ζάντες και Ελαστικά:
16 τροχοί χαλύβδινοι, 10-τρύπες, κεντραρισμένοι.
16 ελαστικά 285/70 R 19,5 148J χωρίς σαμπρέλα.
Σύστημα φρένων:
Στο μπροστινό περιστρεφόμενο πλαίσιο πριν από τον 1ο άξονα πλαστικά φτερά ημικυλινδρικά με λασπωτήρες.
Πλαστικά φτερά με λασπωτήρες στον 3ο και 4ο άξονα.
Σύστημα φρένων:
Διπλή γραμμή φρένων με EBS.
EBS (WABCO 4S3M).
Φρένο στάθμευσης με ελατήρια.
Χωρίς γραμμές σύνδεσης με το όχημα έλξης.
Φωτισμός και ηλεκτρικός εξοπλισμός:
Σύμφωνα με τον νόμο οχημάτων.
24 Volt. 1x 15πολική πρίζα.
2 τεμ. 7-θαλάμων φώτα στο πίσω μεταλλικό πάνελ.
7πολική πρίζα πίσω για έξτρα φωτισμό στο τέλος.
Πλευρικές λυχνίες σήμανσης LED.
1 τεμ. φανάρι οπισθοπορείας στο πίσω πάνελ.
4 προβολείς για φωτισμό (2 στη ράβδο ρυμούλκησης, 2 μεταξύ σταθερών αξόνων).
1 περιστρεφόμενος φάρος στο πίσω μέρος.
Συνδέσεις στο περιστροφικό πλαίσιο: 2x αέρας, 2x 15πολικές (1x για έλεγχο), 1x EBS.
Hjdpfohkwm Rjx Ahyefn
2 τεμ. 3πολικές πρίζες στο πίσω μεταλλικό πάνελ για φάρους προειδοποίησης υπερπλάτους (χωρίς πινακίδες).
Βαφή:
Καθαρισμός με αμμοβολή και αστάρωμα.
Πλαίσιο και διανομέας τροχών σε RAL χρώμα της επιλογής σας.
Ζάντες σε εργοστασιακό ασημί.
Πλαστικά μέρη μαύρα, αβαφή.
Αντανακλαστική ταινία πλαϊνά σε κίτρινο ή λευκό, πίσω σε κίτρινο ή κόκκινο.
Εξοπλισμός:
4 τάκοι με στήριγμα.
Μακρόστενη βάση πινακίδων στο πίσω πάνελ.
4 σημεία πρόσδεσης 8 τόνων στο κύριο πλαίσιο (2 μεταξύ 1ου και 2ου άξονα και 2 μεταξύ 3ου και 4ου άξονα) για ανύψωση αυτοκατευθυνόμενου.
Ανάβαση μεταξύ 3ου και 4ου άξονα αριστερά και δεξιά.
Σύστημα λίπανσης με βαλβίδες για όλα τα σημεία λίπανσης σε σύστημα διεύθυνσης και άξονες.
Θήκες αποθήκευσης με καπάκι αλουμινίου ανάγλυφο εμπρός αριστερά και δεξιά πάνω από τους τροχούς του 1ου άξονα και αριστερά και δεξιά πάνω από τον 3ο και 4ο άξονα.
Στο επάνω μέρος του πίσω μεταλλικού πάνελ τοποθετημένα αντιολισθητικά πέλματα δεξιά στην κατεύθυνση πορείας.
1 τεμ. μακριά πινακίδα ECE.
2 τεμ. κρίκοι 8 τόνων ως κρίκοι ρυμούλκησης στο πίσω μεταλλικό πάνελ.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Πλαίσιο:
Συγκολλητή κατασκευή πλαισίου από χάλυβα - ελαφριά κατασκευή.
Μπροστινές γωνίες λοξές περίπου 300 x 300 mm.
Πλατφόρμα αριστερά και δεξιά από χαλύβδινη λαμαρίνα ανάγλυφη, διαμορφωμένη ως λεκάνη, διαιρούμενη σε 2 μέρη.
Κεντρικά με αλουμινένιο ανάγλυφο δάπεδο (5/7 mm) μεταξύ κύριου πλαισίου.
Αφαιρούμενο κάλυμμα πάνω από το σύστημα διεύθυνσης εμπρός και πίσω.
Περιστροφικός δακτύλιος διεύθυνσης (γωνία έως περίπου 80°) συμπεριλαμβανομένης έδρασης κυλίνδρου στο πλαίσιο για υποδοχή ειδικής βάσης (χωρίς βάση).
Μπροστά και πίσω από τη βάση αλουμινένια καλύμματα (όλες οι οπές κλειστές).
Παρατεταμένη τελική λαμαρίνα.
Ράβδος ρυμούλκησης:
Ρυμουλκτικός κρίκος 40 mm
Ευθεία ράβδος ρυμούλκησης, μήκος περίπου 1300 mm.
Με στήριγμα και συγκράτηση.
Άξονες:
Άξονες βαρέως τύπου BPW, 10 ή 12 t ανά άξονα, διάμετρος αερόσακου 360 mm.
Εξωτερικό αερό σύστημα ECAS με διαδρομή περίπου 200 mm.
Φρένα S-cam 400/200 mm, τακάκια χωρίς αμίαντο.
Αυτόματος ρυθμιστής μπιέλας.
Ενισχυμένα ελατήρια οδηγού.
Σχοινιά συγκράτησης σε κάθε άξονα.
Μανόμετρο φορτίου άξονα.
Σύστημα διεύθυνσης:
1ος και 2ος άξονας υποχρεωτική διεύθυνση μέσω περιστρεφόμενης βάσης.
Γωνία διεύθυνσης μηχανικά ρυθμιζόμενη μέσω μοχλού.
Υδραυλική υποβοήθηση διεύθυνσης με μπαταρίες, κιβώτιο μπαταριών, καλώδιο ελέγχου και πρίζα, καθώς και ασύρματο τηλεχειριστήριο.
Υδραυλικός κινητήρας 4,5 KW εσωτερικά στο πίσω μέρος.
Επείγουσα λειτουργία διεύθυνσης μέσω πρόσθετου διακόπτη (λειτουργία χωρίς σήμα ελέγχου από το όχημα έλξης δυνατή).
Ζάντες και Ελαστικά:
16 τροχοί χαλύβδινοι, 10-τρύπες, κεντραρισμένοι.
16 ελαστικά 285/70 R 19,5 148J χωρίς σαμπρέλα.
Σύστημα φρένων:
Στο μπροστινό περιστρεφόμενο πλαίσιο πριν από τον 1ο άξονα πλαστικά φτερά ημικυλινδρικά με λασπωτήρες.
Πλαστικά φτερά με λασπωτήρες στον 3ο και 4ο άξονα.
Σύστημα φρένων:
Διπλή γραμμή φρένων με EBS.
EBS (WABCO 4S3M).
Φρένο στάθμευσης με ελατήρια.
Χωρίς γραμμές σύνδεσης με το όχημα έλξης.
Φωτισμός και ηλεκτρικός εξοπλισμός:
Σύμφωνα με τον νόμο οχημάτων.
24 Volt. 1x 15πολική πρίζα.
2 τεμ. 7-θαλάμων φώτα στο πίσω μεταλλικό πάνελ.
7πολική πρίζα πίσω για έξτρα φωτισμό στο τέλος.
Πλευρικές λυχνίες σήμανσης LED.
1 τεμ. φανάρι οπισθοπορείας στο πίσω πάνελ.
4 προβολείς για φωτισμό (2 στη ράβδο ρυμούλκησης, 2 μεταξύ σταθερών αξόνων).
1 περιστρεφόμενος φάρος στο πίσω μέρος.
Συνδέσεις στο περιστροφικό πλαίσιο: 2x αέρας, 2x 15πολικές (1x για έλεγχο), 1x EBS.
Hjdpfohkwm Rjx Ahyefn
2 τεμ. 3πολικές πρίζες στο πίσω μεταλλικό πάνελ για φάρους προειδοποίησης υπερπλάτους (χωρίς πινακίδες).
Βαφή:
Καθαρισμός με αμμοβολή και αστάρωμα.
Πλαίσιο και διανομέας τροχών σε RAL χρώμα της επιλογής σας.
Ζάντες σε εργοστασιακό ασημί.
Πλαστικά μέρη μαύρα, αβαφή.
Αντανακλαστική ταινία πλαϊνά σε κίτρινο ή λευκό, πίσω σε κίτρινο ή κόκκινο.
Εξοπλισμός:
4 τάκοι με στήριγμα.
Μακρόστενη βάση πινακίδων στο πίσω πάνελ.
4 σημεία πρόσδεσης 8 τόνων στο κύριο πλαίσιο (2 μεταξύ 1ου και 2ου άξονα και 2 μεταξύ 3ου και 4ου άξονα) για ανύψωση αυτοκατευθυνόμενου.
Ανάβαση μεταξύ 3ου και 4ου άξονα αριστερά και δεξιά.
Σύστημα λίπανσης με βαλβίδες για όλα τα σημεία λίπανσης σε σύστημα διεύθυνσης και άξονες.
Θήκες αποθήκευσης με καπάκι αλουμινίου ανάγλυφο εμπρός αριστερά και δεξιά πάνω από τους τροχούς του 1ου άξονα και αριστερά και δεξιά πάνω από τον 3ο και 4ο άξονα.
Στο επάνω μέρος του πίσω μεταλλικού πάνελ τοποθετημένα αντιολισθητικά πέλματα δεξιά στην κατεύθυνση πορείας.
1 τεμ. μακριά πινακίδα ECE.
2 τεμ. κρίκοι 8 τόνων ως κρίκοι ρυμούλκησης στο πίσω μεταλλικό πάνελ.
Η διαφήμιση μεταφράστηκε αυτόματα και ενδέχεται να περιέχει ορισμένα σφάλματα μετάφρασης.
Προμηθευτής
Σημείωση: Εγγραφείτε δωρεάν ή συνδεθείτε, για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες.
Εγγεγραμμένο μέλος από το: 2007
Υποβολή αιτήματος
Τηλέφωνο & Φαξ
+49 231 9... αγγελίες
Η αγγελία σας διαγράφηκε με επιτυχία
Παρουσιάστηκε σφάλμα